Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر 2 – هلاس ورونا 1؛ بریس خواکین کوریا در نخستین بازی

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
اینتر موفق شد در دیدار برابر هلاس ورونا با گلزنی خواکین کوریا به پیروزی 2-1 برسد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته دوم رقابت‌های سری آ ایتالیا، دو تیم هلاس ورونا و اینتر از ساعت 23:15 به وقت افغانستان در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی به میدان رفتند. دو تیم در شرایط متفاوت به مصاف هم رفتند.

اینتر علیرغم خروجی‌های مهمی که در فصل نقل و انتقالات داشت، توانست مهره‌های خوب و تاثیرگذاری را جذب کند و در هفته اول مقابل جنووا به پیروزی مقتدرانه 4-0 برسد، اما ورونا در خانه با نتیجه 2-3 مغلوب ساسولو شد. 

در این دیدار اینتر بازی را بهتر آغاز کرد، اما این ورونا بود که خلاف جریان بازی توانست به گل اول دست پیدا کند. در ادامه اینتر فشار زیادی وارد کرد، اما نتوانست دروازه میزبان را باز کند و نیمه اول با پیروزی 1-0 ورونا به پایان رسید. 

در نیمه دوم داستان به طور کلی متفاوت بود. لوتارو مارتینز در دقیقه 47 گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 74 خواکین کوریا که به تازگی به اینتر پیوسته به جای مارتینز وارد زمین شد و توانست بسیار درخشان ظاهر شود.

کوریا در دقایق 83 و 90+4 موفق شد دو گل وارد دروازه ورونا کند تا عملکردی فوق العاده و خاطره انگیز در اولین دیدارش با پیراهن اینتر رقم بزند. در نهایت این دیدار با نتیجه 3-1 به پایان رسید. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала