Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دورتموند 3 – هوفنهایم 2؛ هالند نیش‌دارترین زنبور

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
بوروسیا دورتموند در دیدار مقابل هافنهایم به پیروزی رسید و توانست سه امتیاز را بدست آورد.

به گزارش اسپوتنیک، از چهارچوب هفته سوم بوندسلیگا، جمعه شب از ساعت ۲۳ به وقت افغانستان دو تیم بوروسیا دورتموند و هافنهایم در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند. زنبورها در دو دیدار قبلی خود موفق به کسب ۳ امتیاز شدند و البته در سوپر کاپ برابر بایرن مونیخ نیز شکست خوردند و برای کاهش فشارها، باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدند. 

در نیمه اول بوروسیا دورتموند با اقتدار تیم برتر میدان بود. شاگردان مارکو رز از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفتند و چند موقعیت بسیار خطرناک نیز خلق کردند، اما درخشش الیور بائومن باعث شد تا دروازه هافنهایم باز نشود و در نهایت نیمه اول علیرغم حملات دورتموند، با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

در نیمه دوم دورتموند توانست خیلی سریع در دقیقه ۴۹ توسط جیووانی رینا با پاس گل جود بلینگهام به گل اول رسید. در دقیقه ۶۱ هافنهایم با یک حمله موفق شد کریستوف بامگارتنر به گل تساوی برسد، اما باز هم خیلی سریع در دقیقه ۶۹ گل دوم را زد تا پیش بیفتد. این پایان کار در این دیدار نبود و هافنهایم در دقیقه ۹۰ گل تساوی را زد و دوباره دورتموند در دقیقه ۹۰+۲ ارلینگ هالند گل سوم و پیروزی را وارد دروازه مهمان کرد و در نهایت دورتموند فاتح این ماراتن جذاب شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала