Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرگوسن، عامل اصلی یونایتدی شدن رونالدو

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر الکس فرگوسن
الکس فرگوسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در بازگرداندن شاگرد سابقش نقشی پر رنگ داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در جدیدترین نتایج به دست آمده از واکاوی پرونده انتقال کریستیانو رونالدو از تورین به منچستر، جهان فوتبال از نقش پر رنگ سرمربی اسکاتلندی و پیشین شیاطین سرخ در بازگرداندن مهاجم پرتگالی به اولدترافورد آگاه شده است.

به نقل از رسانه های انگلیسی، بعد از نهایی شدن انتقال کریستیانو رونالدو از تورین به منچستر و امضای قرارداد برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ، حالا هر چه زمان بیشتر می گذرد، ابعاد مختلفی از پرونده این نقل و انتقال و جابجایی مهم فوتبال اروپا برملا و آشکار می شود.

طبق این گزارش، ابتدا اوله گونر سولسشر بر اساس نتایج بررسی هایی که انجام داد، تصمیم گرفت به باشگاه اعلام کند که تحت هیچ شرایطی اجازه ندهند کریستیانو رونالدو به تیم رقیب همشهری یعنی منچستر سیتی بپیوندد؛ زیرا این انتقال باعث می شد که جو حاکم بر هواداران منچستر یونایتد، دستخوش تغییراتی منفی شود و این دقیقا همان چیزی بود که اکثر رسانه ها و کارشناسان هم اعلام کرده بودند و اذعان داشتند که این انتقال می‌ تواند جو روانی هواداران را بر هم بریزد.

پس از این اقدام سرمربی نارویایی فعلی منچستری ها و در مرحله بعد، این بار نوبت به سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی پیشین یونایتدها رسید که دست به کار شود و کارهای اولیه و مقدماتی بازگرداندن شاگرد سابق خود به جمع نفرات قرمزپوش منچستر را طی برقراری تماس با هیئت مدیره شیاطین سرخ شروع کند.

سرآلکس فرگوسنِ با تجربه و پر افتخار، در ادامه با خورخه مندس (مدیر برنامه کریستیانو رونالدو) نیز تماس هایی برقرار کرد تا از رابطه صمیمانه ای که با این ایجنت سرشناس دارد، جهت تسهیل امور استفاده کند. سرآلکس به مندس اطمینان داد که هیئت مدیره منچستر یونایتد هر کاری برای جذب کریستیانو رونالدو انجام خواهند داد.

بیشتر منابع معتبر اروپا و انگلستان معتقدند که سرآلکس فرگوسن بابت به سرانجام رسیدن و نهایی شدن پروژه انتقال فوق ستاره پرتغالی و مهاجم سابق تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتغال، رئال مادرید اسپانیا و یوونتوس ایتالیا، نقش کلیدی و مهمی را ایفا کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала