Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعریف کلوپ نگرانم می‌کند؛ هنوز در بازار نقل و انتقالات هستیم

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی پیش از جدال حساس مقابل لیورپول به در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل معتقد است بازیکنی مثل فن دایک، علاوه بر خصوصیات فنی منحصر به فرد خودش، بر عملکرد سایر بازیکنان تیمش هم تاثیرگذار است و حضورش در زمین مسابقه باعث می شود تا هم تیمی هایش احساس راحتی و قوی بودن کنند که این مورد، برای حریفان لیورپول، دردسرساز می شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، در آغاز رقابت های هفته سوم لیگ برتر انگلستان، توماس توخل، سرمربی چلسی که تیمش یکی از بخت های اصلی قهرمانی در فصل جاری است، با رسانه ها به گفتگو پرداخت.

صحبت های توماس توخل، سرمربی چلسی در گفتگو با رسانه ها پیش از دیدار مقابل لیورپول در هفته سوم لیگ برتر را در ادامه می خوانید: 

″نبرد لوکاکو و فن دایک؟ ما مشتاق این تقابل هستیم و به نظرم هواداران هم مشتاق رویارویی این دو باشند. چالش بزرگی برای لوکاکو است. البته این بازی نه فقط تقابل ویرجیل فن دایک و روملو لوکاکو، بلکه نبرد چلسی و لیورپول است. لیورپول با فن دایک، لیورپول متفاوتی است. این تنها مزیت او نیست بلکه او باعث می شود همه بازیکنان احساس راحتی و قوی بودن کنند. او توانایی و سطح عملکرد بالایی دارد ولی ما هم از اعتماد به نفس بالایی برخورداریم." 

″بازگشت کریستیانو رونالدو به لیگ برتر؟ نمی دانم که اگر او برای هر کدام از رقبای ما بازی کند خوب است یا خیر، ولی آمدن او به لیگ برتر اتفاق خوبی خواهد بود زیرا نشان می‌ دهد سطح رقابت در این لیگ تا چه اندازه بالاست."

″یورگن کلوپ یکی از بهترین مربیان جهان است. او توانایی تاثیرگذاری در هر باشگاهی را که هدایتش را بر عهده بگیرد، دارد و رد پایش در آن باشگاه مشهود است. وقتی او در مورد شما این قدر خوب صحبت و تعریف می کند، باید نگران باشید!"

″ورزشگاه آنفیلد؟ ما باید با جو ترسناکی که در آنفیلد حکم‌فرماست، کنار بیاییم، این موضوع می تواند چالش برانگیزتر باشد. من قبلاً آن را تجربه کرده ام. این یکی از سخت ترین زمین های فوتبال در لیگ برتر است ولی ما هیجان زده هستیم و تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم. فردا ما از دقیقه اول برای کسب نتیجه خوب می جنگیم اما قطعا این یک چالش بزرگ خواهد بود."

″انتقال کورت زوما به وستهام؟ بله؛ مذاکراتی بین وستهام و چلسی برای کورت صورت گرفته و اکنون ادامه دارد. او برای بازی فردا همراه ما نخواهد بود زیرا او باید مذاکرات مربوط به انتقالش را حل و فصل کند و به او اجازه دادیم به فرانسه سفر کند."

"ادامه نقل و انتقالات؟ ما هنوز ایده هایی داریم، هنوز تلاش می کنیم و مذاکرات هنوز ادامه دارد. من از ترکیب تیمم راضی هستم ولی شما هرگز نمی دانید که در فوتبال چه اتفاقی رخ خواهد داد."

″جو حاکم بر تیم چلسی؟ ما به یکدیگر احترام می‌ گذاریم و همدیگر را تحت فشار قرار می‌ دهیم و این در گروه منعکس می شود، این موضوع برای پیشرفت تیمی، طبیعی است. سال گذشته معیار ما همین موضوع بود. ایجاد روحیه بر عهده همه است. بدون آن نمی توان جام های بزرگی را به دست آورد."

"اگر همه اعضای کادر فنی و مدیریت باشگاه به یکدیگر احترام بگذارند و فضای خوبی برای بازیکنان فراهم کنند، آن وقت می‌ توان گفت که تیم از این نظر رو به جلو حرکت می‌ کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала