Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب سرمربی رئال به بازگشت رنالدو به منچستر

© AFP 2023 / JAVIER SORIANO / FILESCarlo Ancelotti
Carlo Ancelotti  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
عضو شوید
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید می‌گوید که پیوستن رونالدو به منچستریونایتد اتفاق بسیار خوبی بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی رئال مادرید گفت که بهترین گلزن این باشگاه به تیمی پیوسته که سال‌های درخشانی را در آن گذرانده است.

Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2021
رشد تاریخی ارزش سهام منچستریونایتد پس از جذب رونالدو
آنچلوتی در خصوص بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد گفت:«این اتفاق خوبی است، زیرا رونالدو به تیمی برمی گردد که هواداران‌ش او را بسیار دوست دارند. برای یونایتد او خرید بسیار خوبی است. برای رونالدو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. رابطه خوبی با سولشر دارم و منچستر یونایتد باشگاهی است که من به آن علاقه دارم.»
آنچلوتی در ادامه درباره احتمال پیوستن امباپه به رئال مادرید گفت:«انتظار چنین سوالی را نداشتم. این موضوعی است که باشگاه آن را مدیریت می‌کند. من و بازیکنانم به بازی فردا فکر می‌کنیم. در این باره چیز دیگری نمی‌توانم بگویم.»

رونالدو اولین بار در سال 2003 از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و در طول 5 فصل حضور در این باشگاه توانست قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را تجربه کند و همچنین در سال 2008 برای اولین بار برنده توپ طلا شد.

 او در سال 2009 با انتقالی 94 میلیون یورویی که او را به گران‌ترین بازیکن دنیا تبدیل کرد، راهی رئال مادرید شد و اکنون بعد از 12 سال به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала