پهپاد جدید ترکیه؛ اردوغان می‌گوید کشورها برای خرید در نوبت هستند+عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پهپاد جدید ترکیه؛ اردوغان می‌گوید کشورها برای خرید پهپادهای ساخت ترکیه در نوبت هستند+عکس
پهپاد جدید ترکیه؛ اردوغان می‌گوید کشورها برای خرید پهپادهای ساخت ترکیه در نوبت هستند+عکس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
رئیس جمهور ترکیه در مراسم رونمایی از پهپاد جدید گفت که با تولید پهپاد تهاجمی «آکینجی»، ترکیه در جایگاه یکی از 3 کشور پیشرفته جهان در زمینه این فناوری جای گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرده است که جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین باری ارتفاع بالای (پهپاد) بایراکتار آکینجی در خدمت ارتش ترکیه قرار گرفته است.


آقای اردوغان، در مراسم تحویل و تکمیل دوره آموزشی حمل‌ونقل هوایی با پهپاد در چورلو اظهار داشت: بدون شک صنایع دفاعی کشور در 19 سال گذشته در خط مقدم موفقیت ترکیه قرار دارد. سطحی که به آن رسیده‌ایم به ویژه در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین بیانگر موفقیت ما است.

رئیس‌جمهور ترکیه درباره برنامه‌های بعدی کشور در زمینه تولید پهپاد گفت: در حال حاضر هدف ما توسعه پهپادهایی است که می‌توانند در باندهای کوتاه بر روی ناوهای هواپیمابر پرواز کرده و فرود آیند.
اردوغان تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورها برای خرید پهپادهای ساخت ترکیه در نوبت هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала