Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امپولی 1 یوونتوس 0؛ شروع کابوس‌وار ادامه دارد، فاجعه در اولین بازی دوران پسا رونالدو

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
یوونتوس در دیدار مقابل امپولی متحمل شکست 0-1 شد و از کسب 3 امتیاز باز ماند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته دوم سری آ ایتالیا، شنبه شب از ساعت 23:15 به وقت افغانستان دو تیم یوونتوس و امپولی در ورزشگاه آلیانز استادیوم به مصاف هم رفتند.

 یوونتوس پس از برکناری آندره‌آ پیرلو و بازگرداندن ماسیمیلیانو آلگری، سعی در پس گرفتن صدر جدول و همچنین عنوان قهرمانی از اینتر است، اما آن‌ها نتوانستند در دیدار هفته نخست مقابل اودینزه به پیروزی برسند.

در آن دیدار رونالدو از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و از همان موقع شایعات خروجش از تورین قوت گرفت و سرانجام این فوق ستاره پرتگالی پس از سال‌ها به منچستریونایتد بازگشت. 

یوونتوس در این دیدار امید زیادی به کسب پیروزی داشت و بازی را تهاجمی آغاز کرد. آن‌ها در همان دقایق ابتدایی شانس خوبی برای گلزنی داشتند، اما از موقعیت‌ها استفاده نکردند.

در دقیقه 30 امپولی توانست خلاف جریان بازی توسط لئوناردو منکوسو به گل برسد. تا پایان نیمه اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوس با شکست 0-1 به رختکن رفت. 

در نیمه دوم همانند نیمه اول، یوونتوس بازی را بهتر شروع کرد. شاگردان آلگری سعی در زدن گل تساوی داشتند، اما نه حملات بسیار زهرداری طراحی می‌کردند و نه شور و اشتیاق کافی برای زدن گل را داشتند. در نهایت آلگری در دومین دیدار مقابل امپولی، تیم تازه صعود کرده به سری آ، 0-1 شکست خورد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала