معاون انجمن سراسری صرافان: بانک‌ها و صرافی‌ها به زودی بازگشایی می‌شوند

© Photo / S. SHمعاون انجمن سراسری صرافان: بانک‌ها و صرافی‌ها به زودی بازگشایی می‌شوند
معاون انجمن سراسری صرافان: بانک‌ها و صرافی‌ها به زودی بازگشایی می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
معاون انجمن سراسری صرافان سرای شهزاده کابل گفته که مقام‌های د افغانستان بانک به او گفته‌اند که بانک‌ها و صرافی‌ها به زودی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، حاجی دادگل، معاون انجمن سراسری صرافان سرای شهزاده کابل گفته که مقام‌های بانک مرکزی افغانستان به او گفته‌اند که بانک‌ها و صرافی‌ها به زودی بازگشایی می‌شوند.

د افغانستان بانک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
بانک مرکزی افغانستان محدودیت برداشت از حساب‌ها را 200 دالر در هفته تعیین کرد

وی امروز یکشنبه (7 سنبله) به یک رسانه خارجی گفته است که صرافان در دیدارهایی که با مسوولان کمیسیون اقتصادی و معاون اول بانک مرکزی داشتند، این مسوولان اطمینان دادند که بر اساس راهکاری، سرای شهزاده همزمان با بانک‌ها بازگشایی می‌شود.

پیش از این بانک مرکزی افغانستان به بانک‌های خصوصی این کشور دستور داده است که فعالیت‌های شان را از سر بگیرند و همچنین میزان برداشت پول را نیز برای هر فرد به 200 دالر (20 هزار افغانی) در هفته محدود کرده است.

در پی به قدرت رسیدن طالبان در اواسط ماه جاری میلادی، نظام بانکی در کابل و ولایات افغانستان تعطیل شد. مشکلات مالی متعاقب این وضعیت برپایی اعتراضاتی طی روز شنبه در شهر کابل علیه تعطیل شدن بانک‌ها را در پی داشت.

پیش از این گزارش شد که بانک مرکزی افغانستان به بانک‌های خصوصی این کشور دستور داده است که فعالیت‌های شان را از سر بگیرند و همچنین میزان برداشت پول را نیز برای هر فرد به 200 دالر (20 هزار افغانی) در هفته محدود کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала