Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهل هزار امضا برای برکناری تیلور از داوری + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی تیلور Russia Champions League Lokomotiv - Schalke
آنتونی تیلور   Russia Champions League Lokomotiv - Schalke - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
عضو شوید
هواداران خشمگین چلسی عملکرد آنتونی تیلور داور دیداری مقابل لیورپول را "بی شرمانه" توصیف نموده و 40 هزار درخواست را امضا کردند تا او از قضاوت بازی‌های چلسی ممنوع شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از بازی چلسی و لیورپول که با حساب 1-1 خاتمه یافت، هواداران خشمگین چلسی عملکرد داور این دیدار آنتونی تیلور را محکوم کردند، زیرا او فقط دو ثانیه (قبل از اخراج ریس جیمز) مانیتور VAR را چک کرد و پنالتی اعلام نمود تا لیورپول توسط محمد صلاح بازی را مساوی کند.

این کار داوری خشم طرفداران چلسی را برانگیخت و سبب شد تا آنها دو درخواست برای ممنوعیت قضاوت در دیدارهای چلسی را امضا کردند که هر کدام 40.000 امضا به دست آورده است.

مردان توماس توخل قبل از نیمه اول در آنفیلد به لطف ضربه سر کای هاورتز با نتیجه 1-0 پیش افتادند اما در ادامه، ضربه سادیو مانه به جیمز برخورد کرد (او در حال حرکت بود) و توپ با برخورد به بازوی راست‌اش، دور شد.

تیلور پس از اعتراض لیورپولی‌ها، در عرض چند ثانیه به مانیتور کنار زمین نگاه انداخت که سبب عصبانیت بازیکنان مهمان گردید.

توخل همچنین پس از بازی در مورد بررسی صحنه، سرعت چک تیلور را زیر سوال برد.

یکی از طومارهایی که خواستار کنار گذاشتن تیلور است ادعا می‌کند که او "هر زمان که در بازی چلسی قضاوت می‌کند دائماً تعصب داشته است" و به طرز نگران کننده‌ای نشان می‌دهد که حذف وی از قضاوت مسابقات تیم برای امنیت او خوب خواهد بود، در حالی که درخواست دیگر می‌گوید سلامت روحی هواداران چلسی تحت تأثیر عملکردهای تیلور قرار گرفته است.

در حالی که به طور گسترده‌ای پذیرفته شده که تیلور تصمیم درستی برای اخراج جیمز و پنالتی گرفته، با توجه به این‌که برخورد توپ به دست مانع از یک موقعیت خوب برای گلزنی شد، این امر حتی سبب شد که هواداران چلسی خشم خود را بصورت آنلاین نشان دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала