Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال به پی‌اس‌جی؛ مهاجم برازیلی وارد معامله امباپه می‌شود

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
رئال مادرید برای قانع ساختن پاریسن‌جرمن برای صدور مجوز جدایی امباپه، تصمیم دارد وینیسیوس جونیور را وارد معامله کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید زمان کمی برای جذب کلیان امباپه از پاریسن‌جرمن دارد و این باشگاه دو پیشنهاد قبلی کهکشانی‌ها را رد کرده‌ است.

Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
درخواست امباپه از سران پی‌اس‌جی: به پیشنهاد رئال توجه کنید + عکس

رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که پاریسن‌جرمن تنها در صورت دریافت پیشنهاد 200 میلیون یورویی آماده فروش امباپه خواهند شد و در غیر آن ستاره فرانسوی را تا پایان قراردادش حفظ خواهند کرد.

در همین حال از اسپانیا خبر می‌رسد که رئال در تلاش برآورده ساختن خواسته پی‌اس‌جی است و با ارائه پیشنهاد 200 میلیون یورویی، می‌خواهد ستاره امباپه را به مادرید بیاورد.

با این هم گمانه‌زنی در مورد این که پی‌اس‌جی پیشنهاد 200 میلیونی رئال را رد کند وجود دارد زیرا پاریسی‌ها جایگزین امباپه را به خدمت نگرفته اند و جدایی او خلأ بزرگی می‌دانند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی اما مدعی است که رئال حتی به این موضوع نیز فکر کرده و در صورتی که پیشنهاد 200 میلیونی‌اش رد شود، آن‌ها پیشنهاد وسوسه‌انگیز دیگر به پاریسی‌ها ارائه خواهند داد و وینیسیوس جونیور وینگر برازیلی را وارد معامله خواهند کرد.

به باور فابریزیو، پاریسن‌جرمن احتمالاً با این پیشنهاد رئال موافقت خواهند کرد زیرا او یکی از گزینه‌های این تیم برای پُر کردن جای خالی کلیان محسوب می‌شود.

این ادعا در حالی مطرح شده است که وینیسیوس در فصل جاری درخشش بسیار خوبی در ترکیب رئال مادرید داشته است و امید تازۀ در دل هواداران کهکشانی‌ها برای پُر کردن جای خالی رونالدو به وجود آمده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала