آمادگی نیروهای مقاومت در مقابله با داعش

© AP Photo / Militant websiteداعش
داعش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
نیروهای مقاومت در پنجشیر افغانستان آماده همکاری در مبارزه با تروریزم با دیگر کشورهای منطقه هستند.

به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مقاومت می گوید که بعد از توافق با طالبان در حل چالش های موجوده، در مورد آینده افغانستان صحبت خواهد کرد.

فهیم دشتی، سخنگوی مقاومت اظهار داشته است که مذاکرات مربوطه با طالبان ادامه دارد و "به خوبی پیش می رود".

جنبش مقاومت برای عدالت یورش بر پاسگاه های نیروهای افغانستان در میدان وردک را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.09.2020
جنبش مقاومت برای عدالت یورش بر پاسگاه های نیروهای افغانستان در میدان وردک را رد کرد

وی در پاسخ به سوالی در مورد آمادگی در همکاری، از جمله با روسیه گفت: "ما آماده همکاری با همه کشورهای منطقه در قالب دو یا چند جانبه هستیم، این بستگی به آنها دارد." به گفته دشتی ، در مرحله کنونی، نیروهای مقاومت در مورد مبارزه با تروریست ها با ایالات متحده، کشورهای اروپایی و منطقه بحث نمی کنند و انتظار دارند که آنها ابتدا طالبان را برای حل تناقضات موجود تحت تأثیر قرار دهند.

دشتی گفت: "اگر این اتفاق نیفتد و طالبان با چشم انداز خود برای آینده افغانستان دولت خود را ایجاد کنند، ما خواهان به رسمیت نشناختن این دولت و اعمال تحریم علیه طالبان خواهیم بود."

دشتی در پاسخ به این سوال که نیروهای مقاومت چه پیشنهادی به طالبان در زمینه مبارزه با تروریسم دارند، گفت: "ما هنوز با طالبان در مورد عملیات علیه دولت اسلامی (داعش، ممنوع در فدراسیون روسیه) موافقت نکرده ایم. ما در مورد تشکیل دولت و منجمله مشکلات حضور تروریست ها دیگر صحبت می کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала