Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ جنگ یوفا با تیم‌های «سوپرلیگ»؛ طراحان اصلی به جلسه مهم فوتبال اروپا دعوت نشدند

© REUTERS / DADO RUVICMetal figures of football players are seen in front of the words "European Super League" in this illustration taken April 20, 2021
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
سه تیم رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس که به عنوان طراحان اصلی رقابت «سوپرلیگ» شناخته می‌شوند، به جلسات کلیدی پیرامون شکل آینده فوتبال اروپا از سوی یوفا دعوت نشدند.
Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2021
رسمی؛ موافقت اتحادیه باشگاه‌های اروپا با عضویت مجدد 9 تیم سوپر لیگ

به گزارش اسپوتنیک، قرار است کنوانسیون یوفا در تاریخ 9 و 10 سپتامبر در سوئیس برگزار شود و نمایندگان باشگاه‌ها، اتحادیه‌های ملی و لیگ‌های سراسر قاره‌ها در آن شرکت ‌کنند.

در این میان سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس که به عنوان طراحان اصلی «سوپرلیگ» شناخته می‌شوند و هنوز به برگزاری این رقابت‌ها اصرار دارند، به این جلسه مهم از سوی یوفا دعوت نشده‌اند.

با توجه به اختلافات جاری بین یوفا و این باشگاه‌ها عدم دعوت از آن‌ها تعجب‌آور نیست، اما بر این جدیت تأکید می‌کند که سه تیم بزرگ اروپایی در بحث‌ها و تصمیمات مهم قاره سبز که ممکن است در سال‌های آینده تأثیرگذار باشد، سهمی نخواهند داشت.

این باشگاه‌هاهمچنین در مجمع عمومی اتحادیه باشگاه‌های اروپا، در 6 و 7 سپتامبر به هیچ وجه شرکت نخواهند کرد، زیرا در زمان اعلام بنیان سوپرلیگ در ماه اپریل از عضویت در این اتحایه کناره‌گیری کردند.

باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس تا حالا در این مورد واکنشی نداشته اند اما انتظار می‌رود هر سه باشگاه این جلسات را تحریم کنند و از سایر باشگاه‌ها بخواهند که در این جلسات اشتراک نکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала