طالبان: ملا هبت الله در کندهار حضور دارد و برای تشکیل دولت جلسه برگزار می‌کند

© https://twitter.comملا هبت‌الله
ملا هبت‌الله  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
یک سخنگوی طالبان تایید کرده است که ملا هبت‌الله آخندزاده، رهبر طالبان بهک ندهار در جنوب این کشور وارد نشده است بلکه "همیشه در قندهار" بوده است و بزودی به کابل، پایتخت می‌رود.

 به گزارش اسپوتنیک، طالبان اعلام کرد که ملاهبت الله آخندزاده در کندهاربوده و پس از پایان ماموریت نظامی آمریکا در افغانستان نشستی را برای تشکیل نظام آینده این کشور تشکیل خواهد داد.

ملا برادر موانع در راه صلح را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
ملا برادر"معاون رهبر طالبان" امروز وارد کابل می‌شود

رایزنی‌ها درباره چگونگی ایجاد نظام آینده افغانستان، نام و ساختار این نظام در کابل و کندهار ادامه دارد، و طالبان گفته‌اند موضع خود ار در آینده بسیار نزدیک اعلام می‌کنند.

در همین حال برخی منابع اعلام کردند که «ملاهبت‌الله آخوند زاده» رهبر طالبان چند روزی است وارد افغانستان شده و در کندهار با سران این گروه در مورد ساختار نظام آینده سرگرم گفت‌وگوست.

مقامات طالبان می‌گویند که ملا هبت‌الله آخند زاده٬ رهبر این گروه در کندهار است و پس از پایان ماموریت نظامی آمریکا در افغانستان یک نشست بزرگ را در این شهر برگزار خواهد کرد.

رسانه‌ها خبر می‌دهند که در این اجلاس قرار است روی چگونگی تشکیل نظام آینده در افغانستان بحث و رایزنی شود.

در  خیابان‌های کندهار تصاویر ملا هبت‌الله آخندزاده دیده می‌شود که برای استقبال از وی در سرتاسر این شهر نصب شده است.

پیش از این ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان نیز ضمن تایید حضور ملاهبت الله در کندهار گفته بود وی به زودی در میان مردم حضور پیدا خواهد کرد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала