Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته سوم لالیگا؛ تساوی خانگی اتلتیکو مادرید و صدرنشینی رئال

© REUTERS / Juan MedinaФутболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия
Футболист Луис Суарес во время празднования 2 гола в матче между командами Атлетико и Валенсия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
عضو شوید
مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در سومین هفته از فصل جدید مقابل ویارئال با یک گل به خودی موفق به کسب یک امتیاز از آخرین بازی هفته سوم رقابت‌ها شد.

به گزارش اسپوتنیک، هفته سوم رقابت‌های لالیگا با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و در مهم‌ترین مسابقه اتلتیکو مادرید در خانه مقابل ویارئال متوقف شد.

Sime Vrsaljko del Club Atlético de Madrid, 18 de febrero del 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2021
ورزش
اتلتیکومادرید 1 الچه 0 ؛ پیروزی خفیف قهرمان در اولین بازی خانگی

در این بازی ویارئال در دقیقه 52 با گلزنی تریگروس پیش افتاد. 4 دقیقه بعد سوارس گل تساوی را برای قهرمان فصل گذشته لالیگا به ثمر رساند اما گلی که دانجوما در دقیقه 74 برای ویارئال زد دوباره ویارئال را پیش انداخت.
قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم برنده میدان بود تا اینکه مدافع میانی‌اش مندی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی دوباره به تساوی کشیده و امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

در دیگر بازی‌ها اوساسونا در خانه کادیز 3 بر 2 برنده شد و رایووایه‌کانو با نتیجه 4 بر صفر مقابل گرانادا به برتری رسید. در جدول رده‌بندی رئال مادرید با 7 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های سویا، والنسیا، بارسلونا، اتلتیکو مادرید و مایورکا با همین مقدار امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر دوم تا ششم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала