Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب رسانۀ اسپانیایی؛ رونالدو خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده بود!

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی سابق یوونتوس با استناد به ادعای رسانه کاتالانی، خودش را به بارسلونا پیشنهاد داده بود.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه «اسپورت» کاتالونیا به نقل منابع خود مدعی شده که کریستیانو رونالدو در این تابستان از طریق مدیربرنامه های خود که رابطه خوبی با بارسلونا دارد به این باشگاه پیشنهاد شد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
فوری؛ یوونتوس رسما انتقال رونالدو به منچستریونایتد را تایید کرد

طبق این گزارش، ژرژ مندز به اطلاع سران باشگاه بارسلونا رسانده بود که حاضر است برای آنها بازی کند هرچند بارسا که این روزها اصلاً اوضاع اقتصادی جالبی ندارد ـ فوراً پیشنهاد ستاره پرتگالی را رد کرده است.

انتقال رونالدو به بارسلونا می‌توانست ضربه بزرگی برای هواداران رئال مادرید باشد، تیمی که رونالدو 9 سال از بهترین سال‌های دوران بازیگری‌اش را در آنجا سپری کرد.

رونالدو در این تابستان خواهان ترک یوونتوس بود و موفق شد سرانجام راهی باشگاه سابق خود منچستر یونایتد شود. البته شایعاتی مبنی بر پیوستن رونالدو به منچستر سیتی شنیده می شد.

رونالدو روز جمعه پس از گمانه‌زنی‌های بسیار سرانجام به تصمیم خود برای جدایی از یوونتوس عمل کرده و پس از 12 سال دوری بار دیگر به جمع بازیکنان منچستریونایتد اضافه شد تا سال‌های پایانی دوران فوتبالی خود را در اولدترافورد پشت سر بگذارد.

رونالدو با بازگشت به منچستریونایتد، به تیمی برگشت که با آن فاتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر انگلیس شده بود. قرارداد او دوساله با امکان تمدید برای سال سوم است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала