Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مالکان قطری پی‌اس‌جی در مورد امباپه: "فشار رسانه‌ها بی اثر است"

© AP Photo / AARON FAVILASheikh Hamad Bin Khalifa Al-Thani, walks beside Philippine troopers during arrival honors at the Malacanang palace in Manila, Philippines on Tuesday April 10, 2012.
Sheikh Hamad Bin Khalifa Al-Thani, walks beside Philippine troopers during arrival honors at the Malacanang palace in Manila, Philippines on Tuesday April 10, 2012. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
فشار رسانه‌ها با ثروتمندترین باشگاه روی کره زمین (پاری‌سن‌ژرمن) و سلطنت قطر کار نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ خلیفه بن حمد آل ثانی پادشاه قطر و پسر کاکای وی با انتشار یک پست در رسانه‌های اجتماعی به رئال مادرید پیامی ارسال کرده و مدعی شده که پاری‌سن‌ژرمن در برابر فشار رسانه‌ها مصون است.

گفته می‌شود کیلیان امباپه قصد دارد به پایتخت اسپانیا برود و علاقه باشگاه رئال پوشیده نیست اما با حمایت دولت قطر، باشگاه فرانسوی تحت فشار برای فروش نیست.

خلیفه بن حمد آل ثانی در توییتی نوشت: "فشار رسانه‌ها... با ثروتمندترین باشگاه روی کره زمین کار نمی‌کند."

وی همراه توئیت خود از تصویر صفحه اول "مارکا" استفاده کرد و از انتظار رئال مادرید برای امباپه یادآور شد که توجه زیادی را در قطر به خود جلب کرده است.

پیام خانواده سلطنتی قطر که صاحب PSG هستند، واضح است. آنها تحت فشار قرار نخواهند گرفت که امباپه را به شرط شخصی بفروشند.

پول به عنوان پشتوانه PSG قوانین را تغییر می‌دهد، زیرا نیازی به فروش آنها نیست و هیچ نتیجه‌ای برای از دست دادن هزینه بالقوه هنگفت وجود ندارد.

خلیفه بن حمد آل ثانی یک کاربر فعال رسانه‌های اجتماعی است که از سایه حریم خصوصی که معمولاً پادشاهان قطر را احاطه کرده، خارج می‌شود.

پیش از این او همچنان در برگه توییتر خود نوشته بود که اگر رئال مادرید امباپه را می‌خواهد باید بیشتر از 180 میلیون پرداخت نماید یا این‌که 180 میلیون به علاوه یک بازیکن مادریدی وارد این معامله خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала