Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان ماجرای رئال - امباپه؛ واکنش مهاجم پی‌اس‌جی به عقب‌نشینی مادریدی‌ها!

© Sputnik / Михаил Воскресенский /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید دیگر پیشنهادی برای خرید مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌جرمن نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، اشگاه رئال مادرید به حرفی که درباره خرید امباپه زده عمل کرده در واکنش به خودداری باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن برای موافقت با فروش مهاجم فرانسوی‌اش به صورت رسمی از جذب این بازیکن انصراف داد.

Soccer Football - Ligue 1 - Nantes v Paris St Germain - The Stade de la Beaujoire - Louis Fonteneau, Nantes, France - October 31, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.08.2021
پاسخ امباپه به پرسشی در مورد آینده‌اش

سران باشگاه رئال مادرید برای جذب امباپه دوبار به پاری سن‌جرمن پیشنهاد داد که هر دو بار باشگاه پاریسی آن را رد کرد. امباپه در شرایط کنونی در اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه به سر می برد.

روزنامه معروف اسپانیایی مارکا در خصوص شکست این مذاکرات نوشت که وقتی خبر عقب نشینی رئال مادرید از جذب امباپه به او داده شد این بازیکن اینگونه واکنش نشان داد: من خوب و آرام هستم. مارکا تاکید کرد که به این ترتیب امباپه به قرارداد خود با پاری‌سن‌جرمن متعهد خواهد بود و در تابستان این تیم را ترک نخواهد کرد.

رئال مادرید برای جذب ام باپه پیشنهاد 170 میلیون یورویی به باشگاه پاری‌سن‌جرمن داد اما این باشگاه فرانسوی 220 میلیون یورو برای این انتقال می خواست که در نهایت توافقی صورت نگرفت.

بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا  امشب به پایان می‌رسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала