پسر ترامپ رفتار پدرش با سگ های قهرمان را با دولت کنونی این کشور مقایسه کرد

© Dario Corteseپسر ترامپ رفتار پدرش با سگ های قهرمان را با دولت کنونی این کشور مقایسه کرد
پسر ترامپ رفتار پدرش با سگ های قهرمان را با دولت کنونی این کشور مقایسه کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
پسر رئیس جمهور پیشین ایالات متحده امریکا نگرش رئیس جمهور پیشین و دولت کنونی را نسبت به سگ های در خدمت دولت امریکا مقایسه کرد.
تقدیر از خدمات سگ نظامی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
نظامیان آمریکا سگ‌های خود را در افغانستان رها کردند + تصاویر

به گزارش اسپوتنیک، دلیل این مقایسه گزارش هایی مبنی بر اینکه ارتش ایالات متحده در زمان خروج نیروهای خود از افغانستان سگ های خدمت را رها کرده بود.

سگ های خدمه رها شده در کابل قبلاً توسط سازمان غیرانتفاعی آمریکایی American Humane گزارش شده بود. حامیان حیوانات با ابراز خشم از این حادثه گفتند، که "سگهای شجاع خدماتی که برای ارتش آمریکا کار می کردند. با شکنجه و مرگ روبرو خواهند شد. پنتاگون بعداً این اطلاعات را تکذیب کرد.

دونالد ترامپ جونیور در توییتر خود نوشت: "به یاد داشته باشید، ما رئیس جمهوری داشتیم که سگ های قهرمان ما را مورد احترام قرار داد و آنها را برای کشتار رها نکرد".

پیامهای وی با عکسهای ملاقات ترامپ با سگی به نام کونان در سال 2019 همراه است، که در عملیات ویژه برای از بین بردن رهبر گروه تروریستی داعش (ممنوع در روسیه) ابوبکر البغدادی مجروح شده است.

پیشتر جان کربی، سخنگوی پنتاگون گفته بود تصاویری که در اینترنت ظاهر شده ، حیوانات خانگی پناهگاه حیوانات کابل را که مربوط به ارتش امریکا نیست، به تصویر کشیده است.

سه شنبه شب، پنتاگون از پایان بیرون شدن نیروهای خود از افغانستان و پایان ماموریت 20 ساله در این کشور - طولانی ترین عملیات نظامی در تاریخ آمریکا خبر داد.

فرودگاه کابل، جایی که تخلیه خارجی ها و افغانستانی هایی که برای مأموریت های خارجی کار می کردند ، در آنجا تحت کنترل جنبش طالبان (که به عنوان تروریست شناخته شده و در فدراسیون روسیه ممنوع است) قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала