Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتیکو به دنبال قرض گرفتن گریزمن اما بدون معاوضه فلیکس

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
اتلتیکومادرید می‌خواهد تا آنتون گریزمن را به صورت قرضی به خدمت بگیرد، بدون این‌که ژوائو فلیکس را وارد معامله نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ سران باشگاه بارسلونا در آخرین روز بازار نقل و انتقالات منتظر چند عملیات آزاد دیگر هستند که روی میز است. در میان آنها، مبادله بین ژوائو فلیکس و آنتوان گریزمان را نباید منتفی دانست، احتمالی که قبلاً در ماه جنوری با سائول آگوئز پخش شده بود اما سرانجام انجام نشد. حالا او می‌تواند دوباره قبل از تمایل رونالد کومان برای تقویت تیم شناور شود.

از این نظر، خورخه مندس نماینده ستاره پرتگالی اتلتیکو مادرید، به دنبال راه حلی است زیرا دیه‌گو سیمئونه راضی به چنین تبادله‌ای نیست. در حال حاضر او مصدوم است اما باشگاه با ماتئوس کوگنا قرارداد امضا کرده و بازیکنانی مانند آنخل کوره آ و یانیک کاراسکو در لیست ترجیحات از او جلوتر هستند.

ژوائو فلیکس فوتبالیستی است که مدت‌هاست عاشق بازیکن بارسا است. RAC 1 دیروز گزارش داد که درخواست انتقال به اتلتیکو را داشته، موضعی که قبلاً به باشگاه بارسا منتقل شده است. آنها به جدایی بازیکن جوان پرتگالی که در 10 نوامبر 22 ساله می‌شود فکر نمی‌کنند و همچنان به او اعتقاد دارند. البته اتلتیکو خواهان قرض گرفتن آنتوان است اما بدون اجازه دادن به ژائو فلیکس.

در مورد گریزمان، منابع نزدیک به ستاره فرانسوی که توسط موندو دیپورتیوو منتشر شده، هیچ چیزی از بارسا در مورد احتمال مبادله و بازگشت به واندا متروپولیتانو به آنها نرسیده است. آنتوان که در جولای 2019 به بارسلونا رفت، روی تیم دیدیه دُشان تمرکز کرده تا این چهارشنبه در استراسبورگ مقابل بوسنی-هرزگوین در دیدار مقدماتی جام جهانی 2022 به میدان برود.

در این مرحله انتظارات در مورد تحرکات احتمالی بازار همچنان باز است بدون این‌که منتفی شود که ضربه نهایی مهمی را چه تیمی وارد خواهد نمود.

این در حالیست که نشریه‌ی اکیپ مدعی شده، انتقال آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید با قرارداد قرضی و بند خریدی به ارزش 50 میلیون یورو، به زودی نهایی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала