سربازی که با امریکایی ها همکار بود در یورش هوایی امریکایی ها کشته شد

© https://twitter.com/TOLOnewsسربازی که با امریکایی ها همکار بود در یورش هوایی امریکایی ها کشته شد
سربازی که با امریکایی ها همکار بود در یورش هوایی امریکایی ها کشته شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
در میان 12 قربانی یورش هوایی امریکا در کابل، سرباز 29 ساله افغانستان که با مریکایی ها همکاری کرده بود و می خواست به امریکا برود، نیز دیده می شود. 
امریکا: در یورش پهپادی امروز بر شهر کابل هیچ غیر نظامی کشته نشده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.08.2021
امریکا: در یورش پهپادی امروز بر شهر کابل هیچ غیر نظامی کشته نشده است

به گزارش اسپوتنیک، ناصر نجرابی سرباز 29 افغانستانی که با امریکایی ها در سال های حضور نیروهای این کشور در افغانستان همکاری کرده بود، در میان 12 قربانی یورش هوایی پهپادهای امریکایی در کابل است. 

برادر نجرابی گفته است، که در زمان یورش پهپادی امریکا، او و 8 فرزند کاکایش از 2 تا 18 ساله در حویلی کاکایش بود، که راکت بر خانه آنها اصابت و آنها را کشت. 

این سرباز افغانستانی در زمان حضور امریکایی ها با امریکایی ها همکاری کرده بود و می خواست به امریکا برود. 

به گفته وی، ناصر نجرابی 29 ساله حدود 10 سال در ارتش افغانستان خدمت کرد و همچنین با نیروهای ویژه آمریکا کار کرد. در جریان پیشروی طالبان در سراسر کشور، وی در ولایت کندهار خدمت می کرد، اما سه روز قبل از ورود شبه نظامیان به شهر به کابل رفت. او می گوید، که برادرش از اسیر شدن از سوی طالبان می ترسید و به پایتخت آمد تا سپس به ایالات متحده برود ، او قبلاً تهیه اسناد را آغاز کرده بود. 
در زمان برخورد راکت، نجرابی در حیاط خانه کاکایش بود. به گفته برادرش، هشت فرزند کاکایش نیز در حویلی بودند ، آنها از 2 تا 18 سال داشتند ، همه آنها کشته شدند.
برادر سرباز کشته شده همچنین گفت، که آخرین باری که آنها شب قبل از یورش صحبت کردند ، نجرابی قصد ازدواج داشت و در مورد عروسی با برادرش صحبت کرد. این منبع گفت: "ایالات متحده در افغانستان شکست خورد، هم در سیاست و هم در جنگ. اکنون آنها مردم بی گناه را می کشند".

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 29 اگوست ارتش امریکا گزارش داد، که یورش راکتی که از سوی پهپاد های امریکا در کابل انجام شده تروریستان داعش را هدف قرار داد و پیش از رسیدن به هدف این موتر پر از مواد منفجره داعشی ها از سوی این کشور مورد هدف قرار گرفته است. پس از آن، رسانه های افغانستان گزارش دادند، که در یورش پهپادی امریکا در کابل، 9 غیرنظامی از آن میان 6 کودک کشته شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала