Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاوانی در مسیر نوکمپ؛ خیزبلند بارسا برای خرید شماره هفت منچستریونایتد

© AP Photo / Francisco Secoادینسون کاوانی Uruguay's Edinson Cavani celebrates after he scored the opening goal during the round of 16 match between Uruguay and Portugal at the 2018 soccer World Cup at the Fisht Stadium in Sochi, Russia, Saturday, June 30, 2018
ادینسون کاوانی Uruguay's Edinson Cavani celebrates after he scored the opening goal during the round of 16 match between Uruguay and Portugal at the 2018 soccer World Cup at the Fisht Stadium in Sochi, Russia, Saturday, June 30, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
عضو شوید
بارسلونا در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات قصد دارد مهاجم منچستریونایتد را به نیوکمپ آورد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا در ساعات پایانی نقل و انتقالات به دنبال خرید یک مهاجم نوک است و آن ها در حال مطالعه گزینه های جدید برای تقویت خط حمله می باشند.

Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
ورزش
رسمی: مورنو بالاتر از برونو و کاوانی بهترین بازیکن فصل گذشته یورو لیگ+عکس

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا نمی خواهد با ترکیب کنونی فصل را به اتمام برساند و در تلاش است تا در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی ترکیبش را تقویت کند.

آنها از اتلتیکو خواسته اند تا ژائو فلیکس را قرضی به آنها بفروشد که تا کنون جوابی نگرفته اند اما به نظر می رسد که اهداف دیگری را هم مد نظر خواهند داشت که یکی از آنها کاوانی است.

ر حال حاضر بارسلونا کار سختی برای جذب ادینسون کاوانی دارد چرا که منچستریونایتد موافق نیست و فرصت نقل و انتقالات رو به اتمام است اما به محض راضی شدن منچستریونایتد، انتقال تکمیل می شود.

در همین حال، فابریتزیو رومانو نیز گزارش داده اگر اتفاق خاصی نیفتد، کاوانی در منچستریونایتد ماندنی می شود زیرا شیاطین سرخ تمایلی برای فروش مهاجم باتجربه خود ندارند.

او در 39 بازی فصل گذشته 17 گل و 6 پاس گل ثبت کرد و تجربه زیادی دارد. منچستر یونایتد او را به بارسلونا پیشنهاد کرده است. خرید او برای کاتالان ها دشوار است اما در روز پایانی هر چیزی ممکن است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала