Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیر قطر مانع اصلی انتقال قرن؛ پاریس گیمر رئالی را تبدیل به دلقک کرد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش‌ها، کیلیان امباپه با صلاح‌دید امیر قطر به تیم فوتبال رئال مادرید ملحق نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه اکیپ در مورد عدم انتقال امباپه به رئال مادرید تیتر “پایان یک سریال تلویزیونی جذاب” را انتخاب کرده است. این روزنامه اعتقاد دارد که منتفی شدن انتقال امباپه را باید “عدم انتقال قرن” دانست.

این روزنامه از جزئیات جدیدی در مورد انتقال امباپه اشاره کرده است. در حقیقت چند ایجنت تلاش کرده اند تا قفل انتقال را باز کنند اما تصمیم نهایی در قطر و کاخه تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر گرفته شده است.

در حقیقت برخی مدیران پی اس جی حس می کردند که فروش امباپه بهتر از این است که رایگان از دستش بدهند اما امیر دستور داد که امباپه بماند چرا که حرف نهایی توسط او زده می شد.

بدین ترتیب پی اس جی در فصل آینده با مثلث مسی – امباپه-نیمار کار می کند و حتی پیشنهاد شگفت انگیز رئال و اراده خود بازیکن برای جدایی هم نظرشان را عوض نکرد.

از سویی دی جی ماریو گیمر سرشناس که طرفدار رئال مادرید است، همان طور که قول داده بود، با توجه به عدم انتقال امباپه به رئال مادرید خودش را به شکل دلقک در آورد و عکس گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала