Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برخلاف تصور مردم، من همیشه مصدوم نیستم

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی باشگاه رئال مادرید میداند که انتظارات از او بالا است و قصد دارد تا عملکرد ضعیف دو فصل اول خود را جبران کند.

به گزارش اسپوتنیک، در تابستان سال 2019، ادن هازارد با رقم 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، اما بعد از گذشت دو فصل هنوز نتوانسته انتظارات هواداران لوس بلانکوس را عملی کند.

او از زمان آمدنش به سانتیاگو برنابئو دچار مصدومیت‌های گوناگون و پی در پی شد و در این تابستان نیز در لیست فروش رئال مادرید قرار گرفت و حتی نام او در بین جانشینان احتمالی کریستیانو رونالدودر یوونتوس دیده می‌شد.

به نقل از سایت گل، با وجود این شایعات، هازارد در رئال مادرید ماندنی شد و حالا می‌خواهد به اهدافش برسد. وی در گفت و گویی با HLN گفت:

"من قراردادی پنج ساله با رئال مادرید امضا کردم. دو فصل اول رضایت بخش نبودند، مصدومیت‌ها مرا اذیت کردند، اما هنوز 3 فصل دیگر برای نشان دادن توانایی و قابلیت‌های خود دارم. امیدوارم این کارم جواب بدهد. امیدوارم یک روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، در زمین تمرین حس خوبی داشته باشم. اگر احساس درد داشته باشم، در بازی نیز همین احساس را خواهم داشت و این اصلا خوب نیست. بی صبرانه منتظر لحظه‌ای هستم که همگان از قدرت و تکنیک من آگاه هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала