Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید قرارداد ستاره آرجانتینی اینتر پس از فیفا دی

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
لاوتارو مارتینز ستاره خط حمله اینترمیلان که مشتریان فراوانی در پنجرۀ نقل‌وانتقالات داشت، در آستانه تمدید قرارداد با این باشگاه قرار دارد و پس از رقابت‌های ملی قرارداد جدیدش را امضأ خواهد کرد.
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.08.2021
ورزش
خبر بد به تیم‌های شمال لندن؛ لاوتارو در اینتر ماندنی شد

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز مهاجم آرجانتینی اینترمیلان یکی از بازیکنانی بود که مشتریان فراوان در پنجره نقل‌وانتقالات داشت و باشگاه‌های تاتنهام و آرسنال به صورت جدی برای جذب او تلاش کردند.

این بازیکن اما به نظر می‎‌رسد که پس از جدایی روملو لوکاکو تصمیم به ماندن گرفته است و می‌خواهد رهبری خط حمله نراتزوری را به دست بگیرد.

رسانه‌های ایتالیایی مدعی اند که توافق بین لاوتارو با باشگاه اینترمیلان به دست آمده است و این بازیکن پس از وقفه بازی‌های ملی قرارداد جدیدی با این باشگاه امضأ خواهد کرد.

براساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، باشگاه اینتر با لاوتارو برای عقد قرارداد پنج ساله‌ به توافق رسیده است و این بازیکن تا سال 2026 در این تیم می‌ماند.

گفته می‌شود که با امضای قرارداد جدید به ازای هر فصل 6 میلیون یورو بعلاوه پاداش‌های در نظر گرفته شده، به لاوتارو از سوی اینترمیلان پرداخت خواهد شد.

قرارداد فعلی لاوتارو که تاکنون در 133 بازی برای این تیم به میدان رفته و 50 گل نیز به ثمر رسانده است، تا سال 2023 اعتبار داشت و مبلغ فسخ آن 111 میلیون یورو بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала