Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی گریزمن با هواداران بارسلونا + عکس

© AP Photo / Miguel MorenattiBarcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
گریزمن ستاره فرانسوی که به تازگی بارسلونا را به صورت قرضی به مقصد اتلتیکومادرید ترک گفت، با انتشار پُستی در انستاگرام، با هواداران بلوگرانا خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن در سال 2019، با پرداخت 120 میلیون یورو از اتلتیکومادرید به بارسلونا پیوست و دیشب پس از دو فصل ناموفق دوباره به این تیم قرض داده شد.

گریزمن که هرگز در قلب هواداران بارسلونا جایگاهی که در نزد هواداران اتلتیکومادرید داشت، پیدا نکرد و به همین دلیل از جدایی خوشحال است.

با این هم ستاره فرانسوی با انتشار پُستی در انستاگرام، با هواداران بلوگرانا خداحافظی و از لطف محبت آن‌هایی که او را تشویق کردند، سپاسگزاری کرد.

او در انستاگرام نوشت:" بارسایی های عزیز، ضمن تشکر از لطف و محبت شما، باید خداحافظی کنم. برای پیراهن بارسا همه توانم را گذاشتم و خودم را وقف این باشگاه کردم. از اینکه دیگر نمی‌توانم از حضور شما روی سکوها لذت ببرم، غمگین و متاسفم؛ ولی افتخار می‌کنم که در این دو سال عضوی از بارسا و با شما بودم".

گریزمن در دو سال حضور در بارسلونا موفق به انجام 102 بازی شد و 35 گُل برای این تیم به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала