Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو 7 را می‌خواهد؟؛ پول پیراهن‌های کاوانی را پس بدهید

© REUTERS / CARL RECINEManchester United fans hold a cutout of Cristiano Ronaldo during the game at Wolves on Sunday 29 August 2021
Manchester United fans hold a cutout of Cristiano Ronaldo during the game at Wolves on Sunday 29 August 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
منچستریونایتد به راه‌کاری برای تعویض شماره کاوانی و رسیدن کریستیانو رونالدو به شماره 7 دست یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، بازگشت کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد به اولدترافورد به شدت هواداران شیاطین سرخ را خوشحال کرد.

رونالدو پس از دورانی درخشان در رئال مادرید و دورانی نسبتا موفق در یوونتوس به خانه اش برگشت. حالا کریستیانو به تئاتر رویاها برگشته و به ستاره جدید اولدترافورد تبدیل شده است.

کریستیانو در دوره اولش در یونایتد شماره هفت را می پوشید و حالا به نظر می رسد که تنها مشکل در مسیر بازگشتش این است که دوباره همین لباس را به تن کند.

در حال حاضر به نظر می رسد که رسیدن رونالدو به شماره هفت مشکل قانونی دارد. در حقیقت هر چند که کاوانی فصل را با شماره هفت آغاز کرده اما مشکلی ندارد که شماره اش را به 21 که در اختیار دنیل جیمز بود و به لیدز رفته، تغییر بدهد.

بازیکن اروگوئه ای در گذشته نیز شماره 21 را پوشیده است. حالا باید سازمان لیگ انگلیس مجوز بدهد که این اتفاق رخ بدهد.

 نزدیکان رونالدو از نظر تبلیغاتی پوشیدن شماره هفت را برای وی خیلی مهم می دانند و البته تجربیات قانونی نیز نشان داده که قبلا این اتفاق رخ بدهد.

به طور مثال وقتی که فن در فارت شماره 10  تاتنهام را خالی کرد، آدبایور این شماره را پوشید. آدبایور قبل از آن شماره 25 را می پوشید و حتی اعلام کرد که حاضر است پول پیراهن افرادی که شماره قبلی اش یعنی 25 را پوشیده اند از جیبش می پردازد.

یونایتد اگر بخواهد شماره کاوانی را عوض کند باید پول پیراهن همه افرادی که شماره هفت کاوانی را خریده اند را پس بدهند.

به نظر نمی رسد که شیاطین سرخ مشکلی برای این کار داشته باشند چون درآمدزایی از فروش پیراهن شماره هفت با شماره رونالدو به حدی خواهد بود که این ضرر را جبران کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала