Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پسران مسی هم پاریسی‌ شدند

© AFP 2023 / Josep Lago Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне
Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
لیونل مسی پس از آغاز به کار در پاریس، دو فرزند بزرگش را نیز در تیم‌های جوانان پی‌اس‌جی ثبت نام کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی که در تابستان امسال به صورت رایگان به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، اخیرا دو پسر بزرگترش را در تیم‌های جوانان باشگاه پاریسی‌ ثبت نام کرده است.

"ورزشگاه ژرژ-لفور" دوشنبه بعدازظهر لحظه‌ای را تجربه کرد که پیش از آن ندیده بود، زیرا اعجوبه آرجانتینی برای ثبت نام دو فرزندش "تیاگو" و "ماتئو" در تیم غیر حرفه‌ای  کمپ لوگوس (تیم‌های جوانان باشگاه جدیدش) ثبت نمود. با تمام سادگی برنده شش توپ طلا شخصاً خودش برای این کار رفته بود. متئو متولد 2015 با U7 انجمن PSG تکامل خواهد یافت. در مورد بزرگترین که سه سال زودتر متولد شده، باید در تیمی U10 یا U9 بازی کند.

این بدیهی است که این اولین بار نیست که یک پاریسی فرزندان خود را در تیم‌های جوان این تیم ثبت می‌کند. قبل از مسی، در تاریخ اخیر PSG تیاگو سیلوا یا زلاتان ابراهیموویچ نیز همین کار را کرده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала