Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس از جدایی رونالدو ضرر نخواهد کرد

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
آریگو ساکی معروف پس از جدایی رونالدو گفته است که یوونتوس ضرر نخواهد کرد و جدایی فوق ستاره پرتگالی به سود این باشگاه خواهد بود.
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.08.2021
نخستین مصاحبۀ رونالدو پس از عقد قرارداد رسمی با منچستریونایتد

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی، در این تابستان از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست و بدین ترتیب پس از 13 سال به تیم اسبق خود برگشت و یکی از بمب‌های خبری این تابستان را رقم زد.

بسیاری از کارشناسان جدایی رونالدو را از یوونتوس به ضرر این باشگاه عنوان کردند زیرا این باشگاه با 100 میلیون او خریداری کرد و با 15 میلیون یورو و بدون اینکه به اهدافی که با این بازیکن تعیین کرده بود برسد، او را فروخت.

آریگو ساکی معروف سرمربی سابق میلان اما گفته است که یوونتوس ضرر نخواهد کرد و جدایی فوق ستاره پرتگالی به سود این باشگاه خواهد بود.

وی در این مورد گفت:" رونالدو بدون شک بازیکن بزرگی است اما یوونتوس در سال‌های حضور این بازیکن به دستاورد بزرگی دست نیافت. یوونتوس در این سال ها موفق به فتح سری‌آ شده و دلیلش هم این بود که رقبای این باشگاه از قدرت اقتصادی همسان با این باشگاه برخوردار نبودند، اما بیانکونری نتوانست لیگ قهرمانان را در این فصول فتح کند. وقتی بهترین بازیکن را دارید، اما او جز تیم نیست، پس فایده‌ای ندارد".

یوونتوس در حالی تصمیم به فروش رونالدو گرفت که او تا پایان فصل با این تیم قرارداد داشت و اگر این باشگاه را نمی‌فروخت احتمالاً در تابستان به صورت رایگان جدا می‌شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала