Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامه تلاش‌های یوونتوس برای حفظ دیبالا

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
پس از جدایی رونالدو از یوونتوس، این باشگاه قصد دارد پائولو دیبالا را حفظ کند و امیدوار است بزودی برای تمدید قرارداد با این بازیکن به توافق دست یابد.
Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
ورزش
دیبالا با یووه تمدید می‌کند؟

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد دیبالا  در ماه جون سال 2022، به پایان می‌رسد و گزارش‌ها در ایتالیا نشان می‌دهد که مهاجم آرجانتینی مشتاق ماندن و ادامه دادن در تورین است البته مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن مدت زیادی است که جریان دارد و ممکن است بزودی به نتیجه برسد.

سران یوونتوس نیز پس از جدایی رونالدو به حفظ ستاره خط حمله‌اش فکر می‌کنند و ماسیمیلیانو آلگری نیز به این بازیکن اعتقاد دارد.

براساس گزارش گاتزتادلواسپورت، طرفین تا حال سه دو مذاکره داشته اند، اما هنوز اختلافاتی وجود دارد و سران یوونتوس باور دارند که در جلسه چهارمی با خورخه آنتون، مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا، توافق حاصل شود و این بازیکن تمدید کند.

گفته می‌شود که مهم‌ترین خواسته دیبالا افزایش دستمزد است و سران یوونتوس با توجه به حضور رونالدو و دستمزد هنگفت او با این خواسته ستاره آرجانتینی مخالفت می‌کردند اما حالا که او به منچستریونایتد رفته است، سران بیانکونری موافق افزایش دستمزد این بازیکن اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала