Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاش شد؛ لاپورتا قصد حفظ مسی را نداشت

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
با فروش دیرهنگام آنتوان گریزمن به اتلتیکومادرید، مشخص شد که لاپورتا قصد حفظ مسی را نداشته و عمداً قرارداد او را تمدید نکرده‌است.
Аргентинский нападающий «Барселоны» Лионель Месси со своей семьей прибывает в аэропорт Эль-Прат в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
پسران مسی هم پاریسی‌ شدند

به گزارش اسپوتنیک، اوایل ماه اگست باشگاه بارسلونا از توافق با مسی برای تمدید قرارداد خبر داد و مدعی شد که در صورت خروج چند بازیکن قرارداد جدید با این بازیکن به امضأ می‌کند.

خروجی‌های بارسا در آن زمان گریزمن، پیانیچ، اومتیتی، کوتینیو و چند بازیکن اکادمی بود اما قبل فروخته شدن این بازیکن قرارداد مسی تمدید نشد و او راهی پاریسن‌جرمن شد.

پس از جدایی مسی باشگاه بارسلونا به گونۀ غیر رسمی اعلام کرد که قصد حفظ گریزمن و کوتینیو را دارد و این بازیکنان را نخواهند فروخت.

شب گذشته و در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات، بارسا سه فروش انجام داد و امرسون، گریزمن(قرضی با بند خرید اجباری) و موریبا را فروخت.

با فروش این بازیکنان بخش بزرگی از دستمزد‌های این باشگاه آزاد شد که می‌شد با آن مسی را حفظ و زمینه حضور دوامدار او را مساعد کرد.

حالا رسانه‌های کاتالونیا، مدعی شده اند که لاپورتا قصد تمدید با مسی را نداشته و از او برای پیروزی در انتخابات استفاده کرد و برنامۀ او ساختن بارسا بدون لئو بوده است.

این انتقادها در حال افزایش است و بسیاری از هواداران بارسلونا رییس کنونی باشگاه را به خیانت متهم کرده و می‌گویند که او همه را فریب داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала