Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماجرای عجیب پرز و رئال در نقل‌وانتقالاتی که گذشت

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز در تابستان تمام تلاش خود را انجام داد که کیلیان امباپه را یک سال زودتر از موقع به سانتیاگو برنابئو بیاورد که این تلاش نافرجام بود.

به گزارش اسپوتنیک، با همه تابستان‌هایی که از رئال‌مادرید سراغ داریم، تابستان 2021  نمی‌تواند فصلی ایده‌آل برای فعالیت‌های کهکشانی‌ها در بازار بوده باشد.

 رئال یکی از برترین زوج‌های دفاع میانی خود (راموس - واران) را از دست داد و به جز انتقال آزاد داوید آلابا، توانست در روز آخر ادواردو کاماوینگا را نیز از رن به خدمت گیرد. بازیکنی که رسما، اولین بازیکن خریداری شده توسط رئال پس از بحران همه‌گیری کرونا محسوب می‌شود.

هم‌مانند فصل گذشته، رئال در این تابستان هم بیشتر فروشنده بود و البته بیشتر روزهای تابستان را به امید جذب کیلیان ام‌باپه گذراند؛ بازیکنی که قرارداد او در تابستان 2022 به پایان می‌رسد و همه می‌دانند خواسته‌ای به جز بازی برای رئال ندارد.

پرسش اصلی این‌جاست؛ چرا رئال در تابستان 2021 برای جذب بازیکنی به آب و آتش می‌زد که می‌دانست ظرف 12 ماه آینده به مادرید می‌آید؟

 چرا برای بازیکنی که در 6 ماه آینده می‌تواند پیش‌قرارداد خود با رئال را امضا کند، 3 پیشنهاد 160، 180 و بالای 200 میلیون یورویی ارائه شد.

فلورنتینو پرز، اصلی‌ترین حامی پروژه سوپرلیگ اروپا، برای جذب ام‌باپه در مقابل ناصر الخلیفی، حامی بزرگ یوفا در تقابل با سوپرلیگ، قرار گرفت.

شاید می‌دانست این پیشنهادها چه فرجامی خواهند داشت اما آن‌ها را ارائه کرد تا این سیگنال را به بازار ارسال کند که در پاریسن‌ جرمن نسخه 2021، باشگاهی را می‌بینیم که هیچ دغدغه‌‌ای برای از دست دادن رایگان فوق‌ستاره بعدی دنیای فوتبال ندارد و از پشتوانه‌ای برخوردار است که حاضر می‌شود از کنار پیشنهادی حداقل 200 میلیون یورویی هم بگذرد، اما ام‌باپه را یک سال دیگر در پارک دو پرنس حفظ کند.

در تابستانی که پرخرج‌ترین باشگاه آن، آرسنال بود و سایر باشگاه‌های بزرگ به جذب یک یا 2 ستاره رضایت دادند، پاریسن جرمن جمعی از بزرگ‌ترین ستارگان جهان را به شکل آزاد به فرانسه کشاند و ام‌باپه را نیز حفظ کرد.

فلورنتینو پرز با تلاش‌های لحظه‌ آخری خود برای جذب‌ ام‌باپه نشان داد اگر می‌توانید نسبت به ابعاد مختلف سوپرلیگ اعتراض کرده و درباره آینده فوتبال نگران شوید، پس حق ندارید نسبت به فعالیت‌های کنونی پی‌اس‌جی نیز بی‌تفاوت بمانید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала