Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصاحبه کریستیانو با وب‌سایت من‌یونایتد؛ از تأثیر فرگوسن تا بهترین تصمیم عمر

CC BY 2.0 / Paul / Cristiano Ronaldo ~ Manchester United Cristiano Ronaldo ~ Manchester United
  Cristiano Ronaldo ~ Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پس از پیوستن به منچستریونایتد مصاحبه‌ای با وب‌سایت باشگاه‌اش انجام داد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو پس از 12 سال دوری از منچستریونایتد در انتقالی 15 میلیون یورویی از تیم فوتبال یوونتوس به باشگاه سابقش برگشت.

وی در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:

کریستیانو، چه احساسی دارید که می  توانید دوباره برای منچستریونایتد بازی کنید؟

خب، همانطور که می دانید من سابقه درخشانی در این باشگاه شگفت انگیز دارم. من در 18 سالگی به اینجا آمدم و البته حالا نیز بسیار خوشحالم که بعد از 12 سال به خانه برگشتم. بنابراین من واقعا از این تصمیم رضایت داشته و مشتاقانه منتظر شروع اولین بازی خود هستم.

سر الکس فرگوسن چه نقشی در بازگشت شما به باشگاه منچستریونایتد داشت؟

همانطور که همه می دانند از زمانی که من در 18 سالگی با منچستریونایتد قرارداد امضا کردم، سر الکس فرگوسن کلید اصلی حضورم در این باشگاه بود. زمانی که در اسپورتینگ لیسبون بودم و در مقابل منچستر بازی کردیم را به یاد دارم. برای من، سر الکس فرگوسن مثل یک پدر در فوتبال است. او خیلی به من کمک کرده، چیزهای زیادی به من آموخت و به نظر من فرگوسن نقش بزرگی در بازگشت من داشت. ما همیشه در ارتباط هستیم و او انسانی فوق العاده است. من واقعا فرگوسن را خیلی دوست دارم و او کلید اصلی امضای قرارداد دوباره من با منچستریونایتد بود.

این انتقال در این مقطع از زندگی به شما چه احساسی می دهد؟

من فکر می کنم این بهترین تصمیمی است که گرفتم. من از یوونتوس راهی یونایتد شدم و این فصل جدیدی در دوران ورزشی من است. من بسیار خوشحالم و می خواهم دوباره تاریخ‌سازی کرده و سعی کنم به منچستریونایتد در دستیابی به نتایج درخشان کمک کنم تا بهترین عناوین را کسب کنیم.

آیا با اوله گونار سولسشر در مورد این انتقال و اهداف او در یونایتد صحبت کرده اید؟

بله، ما با هم چت کردیم، اما حالا من فرصت خواهم داشت تا با او حضوری صحبت کنم تا بدانم که سولسشر چه انتظاری دارد. همانطور که می دانید من دو یا سه سال در منچستریونایتد در کنار اوله بازی کرده و بنابراین رابطه خوبی با او دارم. اما حالا من یک بازیکن هستم و او سرمربی. اما مهم نیست، زیرا رابطه من با سولسشر عالی است و همانطور که گفتم من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم تا به نتایج درخشانی دست یابد. سرمربی می تواند در تمامی موارد روی من حساب کند و من برای همه چیز در دسترس هستم.

در نهایت پیام شما برای هواداران یونایتد که همیشه نام شما را صدا می زدند چیست؟

هواداران مهم ترین مسئله فوتبال هستند. در حال حاضر استادیوم ها پر از هواداران شده و تفاوت با سال گذشته این است که آن مقطع ورزشگاه های فوتبال خالی بود. من بسیار خوشحالم، زیرا هواداران منچستریونایتد طرفدارانی خاص هستند و من خیلی خوب آنها به یاد دارم. من می دانم که آنها هنوز نام من را صدا می زنند و این باعث شده احساس خوشبختی بیشتری داشته باشم. تعهد می دهم با تمام توان در زمین حاضر شوم و مثل گذشته باشم. سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه داده و در گلزنی و ارسال پاس گل موفق باشم. امیدوارم خیلی زود هواداران را ملاقات کنم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала