Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت بنزما به فرانسه بزرگترین آرزوی غول لیگ 1 + عکس

© REUTERS / Kai PfaffenbachФарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020
Фарнцузский футболист Карим Бензема после забитого гола на Евро-2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
ژان میشل اولاس رئیس باشگاه المپیک لیون امیدوار است تا کریم بنزما ستاره رئال مادرید روزی به باشگاه فرانسوی بازگردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ بنزما کار خود را در لیون در سال 2004 آغاز کرد و پنج سال برای این تیم فوق العاده ظاهر شد تا این‌که با هزینه اولیه 35 میلیون یورو به رئال مادرید منتقل شد.

بازیکن ملی پوش فرانسوی از آن زمان خود را به عنوان یکی از مهاجمان مرکزی برتر اروپا معرفی کرد و اخیراً قراردادش را در سانتیاگو برنابئو تمدید نمود اما مالک لیون هنوز معتقد است که می‌تواند در آینده این بازیکن را دوباره در اختیار داشته باشد.

اولاس به خبرنگاران گفت: "کریم قبلاً هرگز در ورزشگاه گروپاما بازی نکرده است. اگر به پایان رساندن حرفه‌اش، احتمال تقویت روابط وجود داشته باشد، در آینده به ما خواهد گفت. او در رئال مادرید و در تیم فرانسوی کار فوق العاده‌ای داشته است. این یک افتخار بزرگ است زیرا او فرزند لیون است."

بنزما در 148 بازی در تمام رقابت‌ها برای لیون به میدان رفت و 66 گل به ثمر رساند. این مهاجم قدرتمند همچنین 26 پاس گل داد در حالی‌که به غول لیگ 1 کمک کرد تا چهار قهرمانی پیاپی در لیگ و کوپا د فرانس را کسب کند.

بنزما در برنابئو به بالاترین سطح‌اش رسیده و سه عنوان قهرمانی در لیگ و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان را به کارنامه‌اش اضافه کرده است.

این بازیکن 33 ساله در 562 بازی برای مادرید 281 بار موفق به گل‌زنی شده که دو مورد آن در آغاز رقابت‌های فصل 2021-221 بوده و در حال حاضر در لیست بهترین گلزنان تاریخ باشگاه، نفر سوم است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала