Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بی‌سابقۀ سرمربی تیم ملی پرتگال از رونالدو

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو و سانتوس
رونالدو و سانتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی پرتگال مدعی شد کریستیانو رونالدو همیشه اینگونه درخشان ظاهر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتگال از اینکه شاگردانش باخت خانگی مقابل ایرلند جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را با پیروزی عوض کردن، بسیار خوشحال است.

Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на  Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
111 گل کریس رونالدو؛ آقای‌گل جهان به چه تیم‌هایی گل زده است؟ + عکس
فرناندو سانتوس در پایان این دیدار در مورد بازی شب گذشته شاگردانش صحبت کرد و به ستایش از فوق ستاره تیمش پرداخت. سانتوس ابتدا در مورد بازی شب گذشته گفت:«در 20 دقیقه ابتدایی ما خیلی خوب بازی کردیم. شروع خوبی داشتیم. یک پنالتی داشتیم که توسط رونالدو از دست رفت.»
سانتوس در ادامه گفت:«ژوتا هم که توپ را به تیر دروازه زد. شیوه توپ پخش کردن ما در زمین بازی صحیح بود و ما خیلی آسان توپ‌های دوم را تصاحب می‌کردیم. در نیمه دوم ریسک کرده و عملا با دو مدافع مرکزی برابر حریف بازی می کردیم. از نظر من پیروزی تیم ملی پرتگال عادلانه بود و ما برای کسب سه امتیاز باید ریسک می کردیم.»
سرمربی تیم ملی پرتگال در پایان به ستایش از کریستانو رونالدو پرداخت و گفت:«رونالدو همین است، همیشه همین بوده. بازیکنان بزرگ همین هستند. بازی شاید خیلی عالی پیش نرفت اما بازیکنان ما راه حل غلبه بر مشکلات را پیدا کردند.»

کریستیانو رونالدو در مصاف تیم‌های ملی پرتگال و ایرلند، در حالی که سلسائو اروپا تا دقیقه 89 با نتیجه یک بر صفر از رقیب خود عقب بود، با دو گل در دقایق پایانی، نتیجه را تغییر داد و آمار گل‌های ملی خود را به عدد 111 رساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала