Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زوج «امباپه-هالند» در برنابئو؛ استراتیژی رئال در نقل‌و‌انتقالات فصل آینده + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
نشریه اسپانیایی مارکا خبر داده که رئال مادرید در فصل آینده 2 ستاره بزرگ فوتبال اروپا را با هم به خدمت خواهند گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، یکی  از از مهم ترین و داغ ترین اخبار نقل و انقالاتی این تابستان، انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید بود. رویدادی که سرانجام بی‌هیچ نتیجه به پایان رسید و این بازیکن یک فصل دیگر در فرانسه خواهد ماند.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
بنزما در مورد انتقال امباپه به رئال: دیر یا زود این اتفاق می‌افتد

در همین رابطه، اکنون نشریه اسپانیایی «مارکا» خبر داده که سران باشگاه رئال مادرید پس از ناکامی در خرید کیلیان امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، اکنونه احتمال جذب این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد در تابستان آینده به همراه خرید ارلینگ هالند فکر می‌کند.

طبق گزارش مارکا، فلورنتینیو پرز، مدیر عامل باشگاه رئال مادرید از همین اکنون برنامه های خود را با امباپه برای امضای پیش قرار داد در جنوری 2022 چیده است و به محض آزاد شدن این بازیکن پیش قرارداد با او برای فصل آینده امضا می کند. اتفاقی که بعید بنظر نمی‌رسد و خود بازیکن نیز قطعا در انتظار چنین روزیست تا هرچه زودتر برای کهکشانی ها به میدان برود.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.08.2021
ورزش
پی‌اس‌جی از آتش‌بازی در نقل‌وانتقالات دست‌بردار نیست؛ هالند در آخرین لحظات جانشین امباپه می‌شود؟

از سوی دیگر، تماس‌های اولیه سران باشگاه رئال برای جذب ارلینگ هالند نیز موفقیت آمیز ارزیابی شده است. مهاجم جوان زنبورهای وستفالین علاقه فراوانی به پوشیدن پیراهن سفید کهکشانی‌ها و بازی برای این تیم دارد.

روابط خوب میان مدیران رئال مادرید و بروسیا دورتموند به سود رئالی‌هاست اما این که باشگاه آلمانی به دنبال منافع خود باشد نیز منطقی به نظر می‌رسد. کار رئال مادرید در فصل 23 – 2022 با همین دو بازیکن به پایان نمی‌رسد.

سران باشگاه اسپانیایی قصد دارند ستاره فرانسوی منچستریونایتد را نیز به برنابئو بیاورند. قرارداد پل پوگبا با شیاطین سرخ نیز در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و با توجه به علاقه دیرهنگام این بازیکن به حضور در سانتیاگو برنابئو، نام او نیز به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی پوشیدن پیراهن این تیم مطرح شده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала