Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میلان بالاخره هزینه کرد؛ 120 میلیون برای حضور قدرت‌مند در اروپا و فتح اسکودتو

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOمیلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
سرانجام پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال نیز بسته شد و مهلت جابجایی بازیکنانی که آزاد نیستند، برای باشگاه های قاره سبز از جمله میلان به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت، پس از سه ماه طولانی، سرانجام بازار نقل و انتقالات تابستانی شب گذشته به پایان رسید و نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا به بررسی عملکرد میلانی ها در این بازار پرداخته است.

مدیریت میلان موفق شد تا 11 عملیات جهت تقویت تیم استفانو پیولی انجام بدهد؛ هر چند که یاسین عدلی به مدت یک سال همراه بوردو خواهد بود.

مدیریت الیوت به پشتیبانی پائولو مالدینی، پیولی و ماسارا حاضر به انجام 75 میلیون یورو هزینه شد و این در حالی است که اگر انتقال بازیکنانی چون براهیم دیاز یا باکایوکو دائمی شود، این هزینه به 120 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

مایک ماینان، فیکایو توموری، ساندرو تونالی، براهیم دیاز، فوده بالو توره، اولیویه ژیرو، الساندرو فلورنتزی، پیترو پلگری، تیموئه باکایوکو، یاسین عدلی، جونیور مسیاس و چاکا ترائوره (که در انتظار اعلام رسمی است).

این نشریه چنین عنوان می کند که پیولی حالا ترکیبی فوق العاده از بازیکنان جوان و با تجربه در اختیار خواهد داشت و برای هر پست در سیستم 1-3-2-4 دو بازیکن برای استفاده دارد.

در پایان گاتزتا بر روی این موضوع تاکید می کند که تاثیر زلاتان ابراهیموویچ روی این تیم حیاتی خواهد بود؛ هر چند که او خرید جدید محسوب نمی شود اما بازگشت او به زمین مسابقه برای میلان اساسی است.

با تیمی که از فصل گذشته قوی تر است، روسونری حالا واقعا می تواند تا پایان فصل به رویای اسکودتوی خود باور داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала