Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آخرین تلاش‌های بشیکتاش برای جذب پیانیچ

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
باشگاه بشیکتاش ترکیه تا نیمه‌های شب فُرصت دارد که میرالم پیانیچ را به خدمت بگیرد و فهرست نهایی خود برای لیگ قهرمانان را نیز اعلام دارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که میرالم پیانیچ قرارداد سه ساله‌ با بارسلونا دارد اما خبرها حاکی‌ست که بشیکتاش با بارسلونا به توافق رسیده و صحبت‌های نهایی در مورد شرایط شخصی بازیکن باقی مانده که باید نهایی شود تا این بازیکن به صورت قرضی برای یک فصل به باشگاه ترکیه‌ای بپیوندد.

به اساس اعلام رسانه‌های ترکیه، این بازیکن 31 ساله بوسنیایی در حالی‌ قرار است به ترکیه برود که در برنامه‌های کومان جایی نداشت و به دلیل عدم توافق بارسا با یووه، نتوانست به صورت قرضی به یوونتوس بازگردد.

حالا باشگاه ترکیه‌ای فرصت دارد که تا نیمه‌های شب لیست بازیکنان‌اش برای دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را رسمی سازد زیرا این تیم در دور گروهی با تیم‌های آژاکس، بروسیا دورتموند و اسپورتینگ لیسبون هم بازی شده است.

فابرزیو رومانو نیز در خبری اعلام کرده که دو باشگاه بشیکتاش و بارسلونا مذاکرات شان پیشرفته داشته‌اند و دو طرف توافق کرده‌اند و حالا مذاکرات در مورد شرایط شخصی/حقوق قرضی احتمالی وی ادامه دارد. بشیکتاش تلاش می‌کند و برای نهایی شدن این قرارداد نهایت فشارش را وارد می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала