Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ رونالدو آقای گل جهان شد

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو با گلزنی در مقابل ایرلند بهترین گلزن ملی تاریخ دنیای فوتبال د.

به گزارش اسپوتنیک،کریستیانو رونالدو که در رقابت های یورو 2020 به تعداد 109 گل رسیده بود و با علی دایی برابر شده بود، اکنون در اولین فیفادی پس از رقابت های جام ملت های اروپا در چهارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در منطقه اروپا موفق شد با گلزنی مقابل ایرلند به تعداد 110 گل ملی رسیده و از رکورد علی دایی عبور کند و به تنهایی تبدیل به آقای گل تاریخ فوتبال ملی شود.

پرتگال در این بازی با نتیجه یک بر صفر عقب بود و کار برای شاگردان فرناندو سانتوس گره خورده بود و رونالدو هم در نیمه اول این دیدار یک پنالتی را از دست داده بود و قدری عصبانی بود اما در نهایت در دقیقه 89 بازی روی یک سانتر موفق شد با ضربه سر دروازه را باز کند تا با استفاده از روشی که در آن مهارت خاصی دارد، یعنی همان استفاده از ضربه سر، رکورد گل های ملی را از آن خود کند و به تنهایی بر بام فوتبال ملی دنیا قرار بگیردد.

اکنون رونالدو با 110 گل بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال است و همچنان می تواند این رکورد را ارتقا دهد و علی دایی با 109 گل پس از او قرار دارد.

رونالدو در دقیقه 96 همین بازی موفق شد گل دوم پرتگال به ایرلند را هم به ثمر برساند و تعداد گل های ملی خود را به عدد 111 برساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала