Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد در تلاش ثبات: "می‌خواهم خود را ثابت کنم"

© REUTERS / Javier Barbancho Эден Хазард празднует второй забитый гол
 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
ادن هازارد که در 2019 به رئال مادرید پیوست، می‌خواهد امسال ارزش خود را ثابت کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در سال 2019، ادن هازارد به ارزش نزدیک به 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و اما همه چیز مطابق برنامه پیش نرفته است.

هازارد اعتراف می‌کند که دو سال حضورش در رئال خوب نبوده اما تاکید می‌کند که سخت تلاش خواهد کرد تا ارزش خود را به باشگاه و طرفدارانش در سراسر جهان نشان دهد.

این بازیکن 30 ساله که پس از قهرمانی چلسی در غرب لندن از این باشگاه جدا شد، به عنوان مهم‌ترین عنصر به رئال آمد تا جای رونالدو را پر کند اما دو فصل او فاجعه بار بوده است.

از زمان ورود به مادرید او با مصدومیت‌های پی‌هم و طولانی روبرو شده که سبب شده تا وی به حاشیه برود و تنها 43 بازی در همه مسابقات داشته باشد. در واقع، هازارد تنها 5 گل برای رئال به ثمر رسانده است. (چهار گل در لالیگا) او در رسانه‌ها به عنوان یکی از بدترین خریدهای دوران مدرن، حداقل از نظر ارزش برای پول، برچسب خورده است.

با این حال هازارد در حالی‌که در ترکیب تیم ملی کشورش حضور دارد، هنوز خوش بین است که می‌تواند مشکلات خود را پشت سر بگذارد و می‌خواهد در مدت قرارداد باقی مانده‌اش به رئال مادرید بابت سرمایه گذاری هنگفتی که روی وی انجام داده، بازپرداخت کند.

او به HLN گفت: "من پنج فصل با رئال مادرید قرارداد امضا کردم. دو فصل اول خوب نبود، مصدومیت‌ها به من اجازه نداد اما هنوز سه فصل دیگر برای اثبات ارزش خود دارم. امیدوارم یک روز صبح بیدار شوم و در زمین تمرین احساس خوبی داشته باشم. اگر در آنجا احساس درد می‌کنم، آن را به بازی‌ها می‌کشم و همچنان آن را خواهم داشت. من منتظر آن لحظه‌ای هستم که بتوانم دوباره ارزش خود را نشان دهم. رئال مادرید پول زیادی برای من خرج کرده، می‌خواهم چیزی را به آنها پس دهم."

هازارد همچنین به کسانی که می‌گویند او همیشه مصدوم است، واکنش نشان داد و به تعداد بازی‌هایی که در یک دهه گذشته برای لیل، چلسی و بلجیم انجام داده اشاره کرد. او می‌گوید که با مربیان و فیزیوتراپ‌های رئال مادرید سخت تلاش می‌کند و هر کاری که لازم است را انجام می‌دهد تا تناسب اندام، سالم و آماده بازی را حفظ کند:

"مردم فکر می‌کنند که من همیشه مصدوم هستم. این حقیقت است. اما اگر حرفه من را مرور کنید بازیکنی وجود ندارد که به مدت 10 سال به اندازه من بازی کرده باشد. من آنچه را که باید انجام دهم انجام می‌دهم. من روزانه با بدن کار می‌کنم. از ابتدای فصل ما کار بزرگی را با مربی بدن انجام داده‌ایم. در حال حاضر اوضاع خوب پیش می‌رود، من احساس بهتری دارم ، اما من کاملاً 10 در صد راحت نیستم، امیدوارم همینطور ادامه دهم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала