Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام ویژۀ اعجوبه پرتگالی به علی دایی + عکس

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal
کریستیانو رونالدو Russia World Cup Uruguay - Portugal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
عضو شوید
رونالدو پس از شکستن رکورد علی دایی و تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی پیامی منتشر و در آن از ستاره سابق تیم ملی ایران تمجید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن دو گل مقابل ایرلند در مقدماتی جام جهانی 2022، به رکورد 111 گل ملی رسید و از علی دایی اسطوره ای عبور کرد.

Soccer Football - Euro 2020 - Group F - Hungary v Portugal - Puskas Arena, Budapest, Hungary - June 15, 2021 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
واکنش رونالدو به شکستن رکورد علی دایی پس از 17 سال + عکس

اکنون فوق ستاره پرتگالی با انتشار پستی در اینستاگرام رسمی خود، به طور ویژه از علی دایی هم تشکر کرد:«حتی نمی توانم حسم را در قالب کلمات بیان کنم! مملو از احساسی هیجان انگیز هستم! بزن بریم پرتگال! بزن بریم! از تمام رکورد هایی که در طول کارنامه ام شکسته ام - و خوشبختانه چندین رکورد بوده است - این رکورد برای من بسیار خاص بود و قطعاً در ردیف دستاوردهایی است که خیلی باعث افتخارم می شود.»

اعجوبه پرتگالی در ادامه نوشت:«دلیل دیگر من برای این حجم از خوشحالی که در حال حاضر از رسیدن به این رکورد دارم این است که علی دایی بالاترین حد استاندارد را در این زمینه ثبت کرده بود و من گاهی فکر می‌کردم که هرگز به رکورد او نخواهم رسید. به " شهریار " بابت حفظ طولانی مدت چنین رکوردی تبریک می‌گویم و از او سپاسگزارم که وقتی با هر گلزنی به این رکورد فوق العاده نزدیک و نزدیک‌تر می‌شدم برایم احترام زیادی قائل بود.»

رونالدو پس از به ثمر رساندن دو گل در بازی شب گذشته  تیم ملی پرتگال برابر ایرلند در دور چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، 111 گله شد و بالاتر از علی دایی با 109 گل زده، به تنها رکورددار بیشترین گل زده در رده ملی تبدیل شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала