Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اجاره هواپیما تنها برای یک پیام؛ طرفدار همیلتون سنگ تمام گذاشت + عکس

© AFP 2023 / JOSE JORDAN لوئیز همیلتون Mercedes AMG Petronas F1 Team's British driver Lewis Hamilton drives at the Circuit de Catalunya on February 28, 2017 in Montmelo on the outskirts of Barcelona during the second day of the first week of tests for the Formula One Grand Prix season
لوئیز همیلتون  Mercedes AMG Petronas F1 Team's British driver Lewis Hamilton drives at the Circuit de Catalunya on February 28, 2017 in Montmelo on the outskirts of Barcelona during the second day of the first week of tests for the Formula One Grand Prix season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
یکی از هواداران فرومول 1، 1600 پوند هزینه کرد تا یک هواپیما بر فراز پیست مسابقات هالند پرواز نموده و پیامی را برای "لوئیس همیلتون" به نمایش بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که در مسابقات آخر هفته جایزه بزرگ هالند همه نگاه‌ها به مکس ورستاپن است اما طرفداران لوئیس همیلتون نیز کم نمی‌آورند، در تازه‌ترین مورد یکی از طرفداران F1 در حمایت از قهرمان هفت دوره‌ی جهان در Zandvoort کار جالبی انجام داد.

در حالی‌که مردم محلی همه مکس ورستاپن را تشویق می‌کردند، هواپیمایی اجاره شد تا پیامی را در آسمان بالای پیست منتقل کند. این کار را نیل استیل با هزینه 1600 پوند انجام داد تا هواپیما این پیام را نمایش دهد:

7 X WDC ... SIMPLY LOVELY #TEAMLH

پس از هجوم ارتش نارنجی ورستاپن در دو جایزه بزرگ از زمان برخوردش با همیلتون در سیلورستون، انتظار می‌رود در مسابقه خانگی راننده هالندی شاهد اتفاقات بیشتری باشیم.

استیل مرد 41 ساله تصمیم گرفت پول نقد خود را در هواپیما خرج کند تا به همیلتون یادآوری کند که هنوز افراد زیادی در سرتاسر جهان او را تشویق می‌کنند، حتی اگر تعداد آنها در زندوورت کمتر باشد.

استیل به "سان" گفت: "این یک فُرصت عالی برای نشان دادن حمایت بیشتر لوئیس در حالی است که او وارد حیاط شیر یعنی مکس می‌شود. امیدوارم راه کوچکی برای جلب رضایت 70 هزار هوادار هالندی باشد که تعداد کمی از هواداران لوئیس و مرسدس را در پیست آخر هفته احاطه کرده و از ما بیشتر خواهد شد. ما ممکن است تعداد کمی باشیم اما همانطور که لوئیس می‌گوید ... هنوز ما بر می‌خیزیم!"

ورستاپن در پاسخ به این سوال که آیا از طرفدارانش می‌خواهد همیلتون را فحش ندهند گفت دلیلی نمی‌بیند که مجبور باشد این کار را انجام دهد.

او گفت: "خوب، من اینطور به قضیه نگاه می‌کنم: شما می‌دانید وقتی به یک مسابقه فوتبال می‌روید، به یک زمین خانگی وارد می‌شوید، مخالفان در برخی مواقع هو می‌شوند. این بستگی به باشگاه محلی ندارد که به بلندگوها برود و بگوید بچه‌ها، شما نمی‌توانید هو کنید. زیرا این به طور طبیعی اتفاق خواهد افتاد. آنها بسیار مشتاق هستند و از تیم محلی خود حمایت خواهند کرد. البته برخی از آنها هو می‌کنند اما من نمی‌توانم برای آنها تصمیم بگیرم. می‌توانم بگویم تو نمی‌توانی این کار را بکنی، اما آیا واقعاً فکر می‌کنید آنها به حرف من گوش می‌دهند؟ فقط امیدوارم آخر هفته خوبی داشته باشند."

با این حال یان لامرز رئیس جایزه بزرگ هالند به شرکت کنندگان در مسابقه گفته که به قهرمان هفت دوره جهان احترام بگذارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала