Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق پیانیچ با بشیکتاش؛ ستاره بارسا در راه ترکیه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
میرالم پیانیچ ستاره بارسلونا با تیم بشیکتاش ترکیه به توافق رسید و برای انجام آزمایشات پزشکی راهی این کشور شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ میرالم پیانیچ هافبک سابق یوونتوس و رُم در فصل نقل و انتقالات تابستانی در حال مذاکره با یووه بود اما غول سری آ تصمیم به امضای قرارداد با او نگرفت زیرا بارسلونا نمی‌خواست بخشی از دستمزد او را پرداخت کند. بازیکن ملی پوش بوسنی اکنون در حال پرواز به ترکیه است و در آنجا معاینات پزشکی خود را با بشیکتاش انجام خواهد داد.

پیانیچ تصویری از یک هواپیمای شخصی در استوری اینستاگرام‌اش نشر کرد تا تأیید کند که انتقال او به بشیکتاش یک کار تمام شده است و تنها آزمایشات پزشکی باقی مانده است.

این هافبک در تابستان 2020 تورین را ترک کرد و در قرارداد مبادله با آرتور به بارسلونا پیوست. پیانیچ هنوز می‌تواند به ترکیه نقل مکان کند جایی که پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 8 سپتامبر به پایان می‌رسد.

اما باید تا نیمه‌های امشب تیم ترکیه‌ای فرصت دارد که نام او را در فهرست بازیکنان شامل بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ثبت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала