Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس اتلتیکو به گریزمن: آماده هو شدن باش

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمن
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
انریکه سرزو رییس باشگاه اتلتیکو مادرید به گریزمن خبر داد که خودش را برای هو شدن آماده سازد زیرا هواداران هنوز او را بخاطر جدایی‌اش در سال 2019، نبخشیده اند.
Barcelona's Antoine Griezmann celebrates after scoring his second goal during the Spanish Supercopa final soccer match between FC Barcelona and Athletic Bilbao at La Cartuja stadium in Seville, Spain, Sunday, Jan. 17, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.09.2021
خداحافظی گریزمن با هواداران بارسلونا + عکس

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن که در سال 2019، از باشگاه اتلتیکومادرید با پرداخت مبلغ فسخ قراردادش راهی بارسلونا شده بود، در آخرین دقایق پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به صورت قرضی به تیم سابق خود برگشت و در صورتی که روخی بلانکو بخواهد او را حفظ کند، می‌تواند 40 میلیون یورو به کاتالان‌ها بپردازد و ستاره فرانسوی را از خود سازد.

گریزمن که از بازگشت به اتلتیکو مادرید بسیار خوشحال است، انتظار دارد به روزهای اوج خودش باز گردد و بار دیگر همان ستاره محبوب قهرمان لالیگا شود.

رییس این باشگاه اما به گریزمن گفته است که هنوز هواداران او را نبخشیده اند و خودش را برای روزهای سخت و حتی هووو شدن آماده سازد.

انریکه سرزو این موضوع را در گفت‌وگو به کادنا سر بیان کرد و گفت:" اگر هواداران او را هو کنند، درک خواهم کرد، اما باید بگویم که هیچ چیز از این اتفاقات نصیب ما نمی‌شود. زمانی که آنتوان از اتلتیکو رفت، به همه گفتم که او را در بارسلونا به اندازه مادرید دوست نخواهند داشت. او به صورت غیر طبیعی از اتلتیکو رفت، اما حالا نشان داد که اشتیاق زیادی برای بازگشت به واندامتروپولیتانو دارد. برخی از هواداران هنوز این موضوع را هضم نکرده‌اند و هستند افرادی که از بازگشت او خوشحالند. مهم ترین نکته تقویت کردن تیم برای فصل جدید است".

گریزمن در حالی به اتلتیکومادرید برگشته است که روزها تاریکی را در بارسلونا سپری کرد و طبق انتظارها عمل نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала