Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شماره 7 جدید بارسا؛ دمبله جایگزین گریزمن شد + ویدیو

© REUTERS / Albert GeaOusmane Dembele
Ousmane Dembele - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا شماره پیراهن‌اش از 11 به شماره 7 تغییر یافت تا به جای گریزمن وارد میدان شود.

به گزارش اسپوتنیک؛ عثمان دمبله دو ماه دیگر فرصت دارد تا دوباره از فوتبال لذت ببرد. فعلا به او فرصت داده شده تا با شماره 7 برای بارسا به میدان برود. این بازیکن پیش از این شماره 11 را می‌پوشید.

دلیل اصلی تغییر شماره؟

او در هنگام بازی در یوروکاپ، از تاندون زانوی راست‌اش مصدوم شد و در پایان ماه جون در تورکو (فنلاند) تحت عمل جراحی قرار گرفت. او تا پایان ماه اکتوبر مجدداً ظاهر نشد.

البته این ستاره از سال 2017 تا کنون برای بارسا آنگونه که انتظار می‌رفت ظاهر نشده زیرا همیشه با مصدومیت‌های مداوم دست و پنجه نرم کرده که بیشتر آنها عضلانی بوده است.

این بازیکن سعی در بهتر شدن وضعیت‌اش می‌کند تا در داخل و خارج از زمین جلو مصدومیت‌ها را بگیرد. حتی در طول فصل گذشته به نظر می‌رسید که تعهد او به کارکنان شخصی منحصر به فرد وی در بارسلونا در حال نتیجه دادن است. چون کاتالان‌ها سه متخصص فرانسوی برای او گرفتند که او از ناراحتی‌های مداوم عضلانی‌اش خسته شده بود و با فیزیوتراپیست‌ها و پزشکان بارسا و فدراسیون فرانسه در تماس دائمی بودند. آنها مربی بدنسازی صلاح قائدی، فیزیوتراپیست ژان باتیست دوات و سرآشپز آنتونی اودبود بودند. با این حال همه چیز در یوروکاپ دوباره تغییر کرد.

اکنون یک کمک جدید، بیشتر از هر چیز دیگری به روانشناختی او رجوع کرده است. واضح است که شماره "11" که او از زمان حضورش در نیوکمپ به تن داشت، شانس او ​​را به همراه نداشت و اکنون شماره آزاد 7 گریزمن به او داده شده تا او را که در دوران حضورش در دورتموند به اوج رسانده بود، بازیابی کند.

دمبله همچنین در فصل 17-2016 در رن (لیگ 1) شماره 23 را می پوشید اما فصل انفجاری او با 7 بود زیرا بیشتر این شماره را دوست داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала