Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مخالفت دولت با معافیت رونالدو از قرنطین؛ کریس باید 10 روز قرنطین شود

CC BY 2.0 / Paul / Cristiano Ronaldo ~ Manchester United Cristiano Ronaldo ~ Manchester United
  Cristiano Ronaldo ~ Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
دولت بریتانیا درخواست منچستریونایتد مبنی بر معافیت کریستیانو رونالدو از قرنطین را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی منچستریونایتد موفق شد کریستیانو رونالدو را به خدمت بگیرد اما رونالدو هنوز با یونایتد ارتباطی برقرار نکرده زیرا در عوض به کشورش در بازی‌های مقدماتی جام جهانی کمک کرده است.

این مُهاجم در اولین بازی دور گروهی منطقه اروپا برای پرتگال رکورد شکنی کرد و با دو گل برابر ایرلند، لقب بهترین گل‌زن تاریخ فوتبال ملی را به خود اختصاص داد.

این شنبه پرتگال در بازی دوستانه با قطر و سپس در 7 سپتامبر در مقدماتی جام جهانی برابر آذربایجان به میدان می‌رود. اگر رونالدو مقابل آذربایجان به میدان می‌رفت، پس از آن در دیدار لیگ برتری یونایتد با نیوکاسل در 11 سپتامبر غایب بود. این امر در حالی صورت می‌گیرد که دولت انگلیس درخواست یونایتد مبنی بر معافیت رونالدو از قرنطین را رد کرده است.

قرنطینه به مدت پنج روز خواهد بود و در 2 و 5 روز انزوا باید آزمایش رونالدو برای کووید 19 منفی باشد.

این فوق ستاره زودتر از دیگر از بازی‌های ملی آزاد شد، اما خوشبختانه برای منچستریونایتد، رونالدو به نظر می‌رسد که می‌تواند در بازی نیوکاسل در دسترس باشد.

دلیل این امر این است که پرتگال با آزادی زودهنگام وی موافقت کرده است.

رونالدو در مقابل جمهوری ایرلند به دلیلد کشیدن لباس‌اش، کارت زرد گرفت، به این معنی که او مقابل آذربایجان محروم است و با توجه به دیدار دوستانه قطر، منطقی به نظر می‌رسد که CR7 در حال حاضر اجازه سفر به انگلستان را داشته باشد.

بنابراین، در حال حاضر تنها 3 سپتامبر و رونالدو در روز پنجشنبه آزاد شده، او باید زمان زیادی برای خدمت به قرنطینه پنج روزه خود داشته باشد و سپس آماده رویارویی با نیوکاسل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала