Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی تنها رقیب سیتی در راه قهرمانی لیگ برتر است

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
گلن جانسون ستاره سابق تیم‌های لیورپول و چلسی گفته است که آّبی‌ها تنها تیمی اند که توان به چالش کشیدن سیتی را دارند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های مطرح لیگ برتری در پنجره نقل‌وانتقالات تلاش‌های برای تقویت ترکیب شان انجام دادند و ستاره‌های بزرگی را به خدمت گرفتند.

Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.08.2021
سود هنگفت چلسی از فروش بازیکنان مازاد + عکس

منچستریونایتد، لیورپول، چلسی، منچسترسیتی و تاتنهام جز مدعیان اصلی محسوب می‌شوند و کارشناسان رقابت‌ بسیار سخت و نفس‌گیر را میان این تیم‌ها پیش‌بینی کرده اند.

گلن جانسون ستاره سابق تیم‌های لیورپول و چلسی  اما مدعی است که آّبی‌ها تنها تیمی اند که توان به چالش کشیدن سیتی، مدافع عنوان قهرمانی را دارند و سایر تیم‌ها هنوز به چنین ظرفیتی نرسیده‌اند.

او به BonusCodeBets گفت:" هر تیمی که بخواهد با منچسترسیتی رقابت کند، باید نسبت به فصل گذشته پیشرفت کند. با این حال، اگر امسال کسی بتواند منچسترسیتی را تحت فشار قرار دهد، آن تیم چلسی است. توماس توخل با یک تیم جوان فوق‌العاده کار فوق العاده‌ای انجام داده است و آن‌ها یک مهاجم درجه یک چون لوکاکو را به ترکیب اضافه کرده‌اند. چلسی در این فصل یک تهدید واقعی برای سیتی خواهد بود".
او در مورد لیورپول نیز صحبت کرد و گفت:" لیورپول این توان را ندارد تا منچسترسیتی و چلسی را در این فصل به چالش بکشد. با این حال‌، آن‌ها یک گروه قوی از 15 یا 16 بازیکن اند که می‌توانند برای لیگ رقابت کنند، البته اگر بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند".

این در حالی‌ست که پس از بازگشت رونالدو و جذب سانچو و واران اکثر کارشناسان منچستریونایتد را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند و مدعی اند که سیتی به دلیل نداشتن مهاجم شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی ندارد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала