Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کم‌آوری یونایتد در برابر خواسته‌های هواداران؛ لباس رونالدو کم تولید شده است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر اولدترافورد
اولدترافورد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
هواداران منچستریونایتد که خواهان به دست آوردن پیراهن کریستیانو رونالدو هستند ممکن است قبل از خرید پیراهن‌ها با تاخیر مواجه شوند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هواداران منچستریونایتد که خواستار پیراهن کریستیانو رونالدو هستند ممکن است با تأخیر مواجه شوند. آنها ممکن کمی بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند پیراهن فوق ستاره شان را به دست آورند. دلیل این امر کمبود کارگر در کمپنی آدیداس به دلیل تعطیلی کارخانه به خاطر کووید 19- است.

آدیداس مجبور به تعطیلی کارخانه‌های ویتنام شده و این کارخانه‌ها به طور کلی 28 درصد از کل تولید آدیداس را تشکیل می‌دهند. تعطیلی‌ها مربوط به کووید بود و آنها تاخیری ایجاد کردند که می‌تواند چهار ماه به طول انجامد.

آدیداس برنامه‌های احتمالی را برای کاهش تولید برنامه ریزی کرده بود اما ورود رونالدو به منچستر تقاضای بیشتری برای پیراهن ایجاد کرده است.

این به نقل از ایندیپندنت که با سخنگوی منچستریونایتد صحبت کرده، انجام می‌شود: "ما در همکاری با من‌یونایتد تلاش می‌کنیم تا تقاضای فوق العاده بالای طرفداران را برای طرح‌های جدید خود برآورده کنیم اما انتظار داریم که محصولات خاصی در دسترس نباشد."

در حال حاضر در وب سایت آدیداس، پیراهن‌های خانگی یونایتد تنها به صورت اندک موجود است و این قبل از انتشار پیراهن رونالدو است. موضوعات مشابه همچنین باعث شد پیراهن سوم الهام گرفته از باب مارلی آژاکس پس از عرضه از قفسه‌ها پس از عرضه در اکثر سایزها فروخته شود.

گفتنی‌ست که رونالدو بعد از خروج از یوونتوس بعد از ظهر سه شنبه به ارزش 19.7 میلیون پوند به شیاطین سرخ برگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала