تشکیل دولت انتقالی کابل باید اعلام شود

© Sputnik / Vitaliy Belousovلاوروف
لاوروف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
لاوروف: در روزهای آینده، باید ترکیب دولت انتقالی افغانستان اعلام گردد.

به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه اظهار داشته است: «سالیان متمادی، همراه با شرکای خود، ما یک قالب بین المللی را که برای حمایت خارجی از شهرک درون افغانی مطلوب است و شامل پنج جمهوری آسیای میانه، هند، پاکستان، چین ، ایران و ایالات متحده است، ترویج کردیم.

لاوروف: روسیه امیدوار است که طالبان تهدیدات آغاز درگیری نظامی در پنجشیر را عملی نکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.09.2021
لاوروف: روسیه امیدوار است که طالبان تهدیدات آغاز درگیری نظامی در پنجشیر را عملی نکند

ما آمادگی داریم چنین فرمت ها را برای همه کشورهای که واقعاً علاقه مند به کمک به افغان ها برای دستیابی به توافق هستند ، ارائه دهیم. "

ملا عبدالغنی برادر، رئیس دفتر سیاسی جنبش طالبان (به عنوان تروریست شناخته شده و در فدراسیون روسیه ممنوع است) ریاست دولت جدید افغانستان را بر عهده خواهد داشت. گزارش شد که پست های بلند در دولت جدید ، علاوه بر برادر ، توسط محمد یعقوب معاون رهبر طالبان و شیر محمد عباس استانکزی معاون دفتر سیاسی طالبان اشغال خواهد شد. رسانه ها همچنین گزارش دادند که ترکیب دولت جدید می تواند روز جمعه اعلام شود.

بعداً ، ذبیح الله مجاهد ، سخنگوی طالبان ، به ریا گفت که اطلاعات رسانه ها در مورد دولت جدید افغانستان صحت ندارد و چنین گزارش هایی را شایعه نامید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала