جاپان چگونه می‌تواند به داده‌های جنگنده سوخو-30 روسی دسترسی پیدا کند

© Sputnik / Ministry of Defense of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر جاپان چگونه می‌تواند به داده‌های جنگنده سوخو-30 روسی دسترسی پیدا کند
جاپان چگونه می‌تواند به داده‌های جنگنده سوخو-30 روسی دسترسی پیدا کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
یک پورتال لهستانی در یک گزارشی در مورد این که جاپان چگونه می‌تواند به داده‌های جنگنده سوخو-30 روسی دسترسی پیدا کند، توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق گزارش پورتال لهستانی دیفنس 24، ارتش جاپان با پیلوت‌های هندی جنگنده سوخو-30ام‌کا‌آی ساخت روسیه در حین تمرین آموزشی مشترک به داده‌های این جنگنده دسترسی خواهد پیدا کرد.

اولین پرواز شکار‌چی؛ جنگنده مدرن و بدون سرنشین روسی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.08.2019
کلوپ ویدیو
پرواز "شکار‌چی" به همراه یک جنگنده سوخو-30 + ویدیو

جنگنده سوخو-30ام‌کا‌آی در هند توسط شرکت هوافضا و دفاعی دولتی این کشور موسوم به نام (هیندوستان آیروناتیکس) ساخته می‌شود. قرارداد قبلاً بین مسکو و دهلی‌نو امضا شده بود، خرید و تولید 270 جنگنده از نوع را تحت مجوز ارائه می‌داد. متعاقباً، مقامات هند اعلام کردند که قصد دارند بیش از دوازده فروند سوخو-30ام‌کا‌آی را خریداری کنند.

این پورتال خاطرنشان می‌کند که مانورهای مربوط به جنگنده‌های دو کشور در پایان امسال در یکی از پایگاه‌های نظامی جاپان برگزار می‌شود. پیش از این چندین بار برگزاری این تمرینات آموزشی مشترک به دلیل همه‌گیری لغو شد.

به گفته پورتال، هدف توکیو ردیابی ویژه‌گی های 30ام‌کا‌آی مانند برد پرواز، مصرف سوخت، قابلیت مانور و همچنان زمان مورد نیاز برای آماده‌سازی برخاستن جنگنده است. علاوه براین، قرار است رادار این جنگنده در زوایای مختلف حمله مورد آزمایش قرار گیرد. در همان زمان، پیلوت‌های جاپانی حداقل به عنوان مسافر در سوخو-30ام‌کا‌آی حضور خواهند داشت.

سوخو-30 یک جنگنده برتر هوایی دوموتوره و چندمنظوره اَبَرچابک و دوسرنشین است که شرکت هوانوردی سوخو در روسیه طراحی کرده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала