Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدف مانه تعیین شد؛ 30 گل در یک فصل + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.09.2021
عضو شوید
سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول برای خود در این فصل 30 گل را تعیین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ سادیو مانه مُهاجم لیورپول در این فصل هدف بلند پروازانه‌ای برای خود تعیین کرده و می‌خواهد که 30 گل به ثمر برساند چرا که به نظر می‌رسد او فُرم ناامیدکننده‌اش در فصل گذشته را بدست فراموشی سپرده است.

مهاجم سنگالی بخشی مهم از موفقیت‌های اخیر لیورپول بوده زیرا از زمان ورودش (پنج سال پیش) به این تیم در قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان کمک کرده است.

اما فُرم او در فصل گذشته افت کرد و در 48 بازی 16 گل به ثمر رساند و لیورپول با مشکل روبرو گشت اما در نهایت موفق شد پس از یک مصدومیت، تیم‌اش را تا جایگاه سومی کمک کند.

این بازیکن 29 ساله اذعان می‌کند که از فرم‌اش در فصل گذشته ناامید شده اما اکنون به دنبال بازگشت دوباره به حالت معمول خود است زیرا او در این رقابت‌ها جلوه بیشتری از سرخ‌ها دارد.

مانه در مورد بلندپروازی‌های خود در این فصل به برنامه روز رسمی بازی لیورپول از طریق گل گفت:

"می‌خواهم گل بزنم و هم تیمی‌های خود را تنظیم کنم، حتی برای به ثمر رساندن 30 گل. چرا که نه؟ هر چه بیشتر به نظر من بهتر است و آرزوی من برای تیم کسب جام است. همه تشنه آن هستند."

او اضافه کرد:

"من از فصل گذشته بسیار ناامید شده بودم و بسیار مشتاق هستم، زیرا فکر می‌کنم می‌توانم کارهای بیشتری انجام دهم. در حالی‌که ممکن بود بین 18 تا 22 گل در هر فصل به ثمر برسانم، در آن صورت دیگر اینطور نبود، البته من ناامید شده بودم."

شاگردان یورگن کلوپ با دو برد به ترتیب مقابل نورویچ و برنلی و همچنین تساوی برابر چلسی درست در هفته‌های اول مسابقات، شروع خوبی در این فصل داشتند.

مانه تا کنون یک گل به ثمر رسانده اما مثل همیشه خطرناک به نظر می‌رسد و می‌داند که نمی‌توان به موفقیت‌های گذشته اعتماد کرد.

او گفت:

"در فوتبال همه چیز خیلی سریع پیش می‌رود و مردم گذشته را فراموش می‌کنند. شرم آور است اما این طور است. مردم همیشه در مورد آنچه امروز به دست آورده‌ایم صحبت می‌کنند و هیچ بهانه‌ای برای آرامش در رسیدن به اهداف ما وجود ندارد."

از زمان پیوستن به این باشگاه در سال 2016، مانه یکی از بهترین مهاجمان جهان شده زیرا در 221 بازی 98 گل زده در حالی‌که فاتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا گردیده است.

لیورپول بعد از فرصت بازی‌های ملی به دیدار لیدزیونایتد می‌رود و سرخ‌ها در این فصل به دنبال عنوان قهرمانی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала